  • 1. Data: 2003-07-24 05:53:40
    Temat: ciąża a umowa o dzieło
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    hej
    przejrzałem archiwum i nie znalazłem ani jednego trafienia na
    interesujący mnie temat.

    pytanie: czy fakt zajścia w ciążę daje przy umowie o dzieło jakieś
    "bonusy" tak jak przy normalnej umowie o pracę?
    a jeśli umowa o dzieło jest 3 z rzędu dla tego samego pracodawcy?

    depesz

    --
    hubert depesz lubaczewski http://www.depesz.pl/
    if technology is the answer, what was the question?

  • 2. Data: 2003-07-24 09:34:28
    Temat: Re: ciąża a umowa o dzieło
    Od: " " <y...@N...gazeta.pl>

    &gt; pytanie: czy fakt zajścia w ciążę daje przy umowie o dzieło jakieś
    &gt; "bonusy" tak jak przy normalnej umowie o pracę?
    &gt; a jeśli umowa o dzieło jest 3 z rzędu dla tego samego pracodawcy?

    Niestety, nic nie daje, mozna placic dodatkowa dobrowolna skladke w ZUS-ie i wtedy po
    pol roku
    nieprzerwanego placenia ZUS wyplaci podczas urlopu macierzynskiego jakies pieniadze.

  • 3. Data: 2003-07-24 10:39:54
    Od: diodka <d...@n...e-ar.pl>

    Użytkownik y...@N...gazeta.pl napisał:
> [...]
    po pol roku
    > nieprzerwanego placenia ZUS wyplaci podczas urlopu macierzynskiego jakies

    o a tak z ciekawosci... jak jest przy placeniu zusu dla umow zlecen...
    z roznych powodow od dluzszego czasu pracuje na zlecenie... od roku mam
    co miesiac odprowadzana skladke i inne tego typu oplaty...czyli jakas
    1/3 pensji :))

    czy w ww przypadku tez sie cos nalezy?... albo jak trafie do szpitala...
    jak to wyglada...?

    d.

  • 4. Data: 2003-07-24 11:10:21
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    i wtedy po pol roku
    | nieprzerwanego placenia ZUS wyplaci podczas urlopu macierzynskiego jakies

    Wstyd podpisać się pod takimi bzdurami?

    Andrzej K.

  • 5. Data: 2003-07-24 11:37:58
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.bhut34.48d.depesz@depeszws.hq.eo.pl...

    > pytanie: czy fakt zajścia w ciążę daje przy umowie
    > o dzieło jakieś "bonusy" tak jak przy normalnej
    > umowie o pracę?

    Oczywiście, że nie. Umowa o dzieło to umowa o dzieło i zleceniodawca ma w
    nosie, czy ktoś ma kaca, czy w ciążę zaszedł.

    > a jeśli umowa o dzieło jest 3 z rzędu dla tego samego pracodawcy?

    Każda umowa o dzieło to osobna umowa. Dostajesz zadanie do wykonania.
    Wykonujesz je. Dostajesz kasę i jesteście kwita.