  • 31. Data: 2003-11-04 10:26:07
    Temat: Re: Nielegalny wynajem mieszkania - Gdzie i jak zglosic?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Katarzyna Wagner" <k...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bo6io5$hmf$1@inews.gazeta.pl...

    > Pomozcie mu. Ja nie wiem gdzie trzeba sie zglosic. Wiem tylko, ze sporo
    > rzeczy mu zabral, komputer, laptop, wieze i inne takie rzeczy, ktorych na
    > pewno w domu nie ma, wiec i szukac nie ma czego. Ale widzi tylko jedna
    > zemste na nim. A na te przedmioty i tak juz krzyzyk postawil.

    Jesteś jego botem czy kiepskim adwokatem??

    Pozdr
    Leszek

  • 32. Data: 2003-11-04 10:33:18
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    donosicielom nich ziemia lekką bedzie

    Użytkownik KZ <R...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bo6kfa$f0p$...@n...news.tpi.pl...

  • 33. Data: 2003-11-04 15:23:45
    Od: "Who?" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>

    tch <t...@w...pl> napisał(a):

    > donosicielom nich ziemia lekką bedzie

    I zlodziejom tez?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 34. Data: 2003-11-04 15:24:53
    Od: "Who?" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>

    > Jesteś jego botem czy kiepskim adwokatem??

    Jest osoba ktora przynajmniej konkretnie odpisuje na posty.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 35. Data: 2003-11-04 15:41:08
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Who?" <s...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bo8gc5$5na$1@inews.gazeta.pl

    > Jest osoba ktora przynajmniej konkretnie odpisuje na posty.

    Fakt, ale ona zna i znała dużo więcej faktów niż Ty
    podałeś nam w swoim pierwszym poscie.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze

  • 36. Data: 2003-11-04 16:10:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ale co to ma do rzeczy w przedmiocie przysługiwania srebrników?

  • 37. Data: 2003-11-04 16:33:53
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Fakt, ale ona zna i znała dużo więcej faktów niż Ty
    > podałeś nam w swoim pierwszym poscie.

    moze po prostu sie zapytala, czego nikt uprzednio nie raczyl uczynic

  • 38. Data: 2003-11-04 16:51:34
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> napisał w
    wiadomości news:RxQpb.172657$vL1.2061223@news.chello.at

    > moze po prostu sie zapytala, czego nikt uprzednio nie raczyl uczynic

    Heh, czyżbym czegoś o grupach nie wiedział?. Gdzie
    ona go spytała?. Jeśli na priv'ie to i niech tam oczekuje
    odpowiedzi.
    Pytanie padło na grupie i tu powinny być podane niezbędne
    fakty_dane.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Pociong też ma tylko dwie klasy - Lech W."

  • 39. Data: 2003-11-04 20:09:25
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    > Heh, czyżbym czegoś o grupach nie wiedział?. Gdzie
    > ona go spytała?. Jeśli na priv'ie to i niech tam oczekuje
    > odpowiedzi.

    najwyraznej tak, moze dlatego tam bo tu spora wiekszosc zaczela smiecic
    swoimi niewybrednymi komentarzami i zrobil sie chlew

    > Pytanie padło na grupie i tu powinny być podane niezbędne
    > fakty_dane.

    ewentualnie zadane konkretne pytania aby udzielic rzeczowej odpowiedzi,
    szczegolnie ze to grupa pl.soc.prawo a nie pl.soc.przekupy.bazarowe
    i pytania nalezalo zadac, a nie wydawac opinie na podstawie niepelnych
    faktow, ciekawie wygladalyby rozprawy sadowe gdyby sedziowie wydawali wyroki
    na podstawie kilku niekompletnych danych

  • 40. Data: 2003-11-04 20:56:16
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bo91pp$h72$2@inews.gazeta.pl

    > Ale co to ma do rzeczy w przedmiocie przysługiwania srebrników?

    Pięknie by było gdybyś nie "gadał do ściany", a pozostawiał
    cytaty do których się Twoja odpowiedź odnosi lub co właśnie
    komentujesz.
    Ja się wypowiedziałem w kwestii "mego błądzenia" Co do
    aluzji ze srebrnikami to chyba tylko Ty tego nie zrozumiałeś?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Systemy odporne na idiotów, obsługiwane są właśnie przez nich."