  • 1. Data: 2003-10-05 18:26:07
    Temat: Mandat za brak biletu w autobusie MPK
    Od: "H" <h...@w...pl>

    Witam !

    Wiem, że to było już wałkowane ale jeszcze raz sie zapytam.

    Dzisiaj moją dziewczynę złapały kanary w Łodzi w MPK. Ponieważ wiedzieliśmy,
    że nie ścigają osób bezrobotnych spokojnie wyjęła decyzję z urzędu pracy, iż
    jest bezrobotna bez prawa do zasiłku a kanar ją spisał i wystawił mandat.

    I nie wiem czy olać sprawę czy zapłcić w ciągu 7 dni. Projektowane jest w
    Łodzi aby osoby bezrobotne nie płaciły i dotąd nikt tego nie ściągał.

    Czy dziewczynie grozi jakaś sprawa w sądzie (brat mówił, że jego kolegę
    doprowadziła policja na rozprawę za niezapłacony mandat) ?

    Czy jeśli ona nic nie ma żadnej własności, mieszka z rodzicami i nie ma
    nawet swojego pokoju mogą zająć jej mienie ?

    Z góry dziękujemy za odpowiedzi.

    --
    "Software is like sex: It's better when it's free."
    Linus Torvalds

  • 2. Data: 2003-10-05 18:32:59
    Temat: Re: Mandat za brak biletu w autobusie MPK
    Od: "bulba" <w...@W...art.pl>

    Użytkownik "H" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > jest bezrobotna bez prawa do zasiłku a kanar ją spisał i wystawił mandat.

    powiem, ci tylko, ze ciemny jestes i twoja dziewczyna, jak duza czesc
    spoleczenstwa

    b.

  • 3. Data: 2003-10-05 18:48:16
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "H" <h...@w...pl> wrote in message news:blpnqo$j4a$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]

    > jest bezrobotna bez prawa do zasiłku a kanar ją spisał i wystawił mandat.

    Już się ludziom w dupie przewraca od tej demokracji.
    Powoli zaczynam wierzyć, że komuna była znacznie lepsza.

  • 4. Data: 2003-10-05 19:21:25
    Od: "H" <h...@w...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wiedzieliśmy,
    > iż
    > >
    > Już się ludziom w dupie przewraca od tej demokracji.
    > Powoli zaczynam wierzyć, że komuna była znacznie lepsza.

    Dwie bardzo konstruktywne odpowiedzi. Nie ma to jak ktoś nie ma coś do
    powiedzenia i nic nie mówi tylko obraża.

    Życzę wam aby w sytuacji gdy wy czegoś nie będziecie wiedzieć i zapytacie
    gdziekolwiek i ocokolwiek w necie, też otrzymacie taką odpowiedź.

  • 5. Data: 2003-10-05 19:22:03
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 5 Oct 2003 20:26:07 +0200, "H" <h...@w...pl>
    zakodował:

    >Dzisiaj moją dziewczynę złapały kanary w Łodzi w MPK. Ponieważ wiedzieliśmy,
    >że nie ścigają osób bezrobotnych spokojnie wyjęła decyzję z urzędu pracy, iż

    Kto Ci takich bajek naopowiadał?

    >jest bezrobotna bez prawa do zasiłku a kanar ją spisał i wystawił mandat.

    Serio? To pierwszy przypadek o jakim słyszę, że mandat został
    wystawiony przez kanara.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-10-05 19:34:07
    Od: "H" <h...@w...pl>

    > Kto Ci takich bajek naopowiadał?

    Same kanary to potwierdziły. To nie było sformalizowane ale tak było w
    praktyce

    > Serio? To pierwszy przypadek o jakim słyszę, że mandat został
    > wystawiony przez kanara.

    A ty ku**a się czepiasz słówek ? Wiesz, że chodzi o nakaz zapłaty wiec
    zamiast odpowiedziec przyłączasz się do swoich kolegów z góry.

  • 7. Data: 2003-10-05 19:44:17
    Od: "bulba" <w...@W...art.pl>

    > A ty ku**a się czepiasz słówek ? Wiesz, że chodzi o nakaz zapłaty wiec
    > zamiast odpowiedziec przyłączasz się do swoich kolegów z góry.

    nerwy ci puszczaja? jaki nakaz zaplaty? sedzia ci 'mandat' wystawial?
    a twoja dziewczyna to zlodziejka

    b.

  • 8. Data: 2003-10-05 20:05:00
    Temat: Odp: Mandat za brak biletu w autobusie MPK
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    przecież to nie ma znaczenia czy ktos pracuje czy nie
    używasz płacisz ,czy to telefon prąd autobus.
    a twoja dziewczyna jest jesli autobus był prywatny to jest złodziejem
    a jesli państwowy to pasożytem.
    jak nie ma na bilet to niech chodzi pieszo albo jeździ rowerem
    kogo to obchodzi że nie ma na bilet? mogłes jej kupić.
    nie życzę sobie żeby jakas twoja dziewczyna jeździła sobie na koszt
    społeczeństwa poniekąd i mój.
    to tyle takie są realia i nazywajmy rzeczy po imieniu
    nie płacisz za usługę to jestes złodziejem.
    a ty po prostu za nią zapłać i tyle

    p.s.
    nie cierpię pasożytów i tzw. wiejskiego sprytu.

    p.s.II
    i niech nikt mi nie piszę żebym odpowiadał pod postem
    bo lubię pisać nad postem.
    netykieciarzy i naprawiaczy swiata też nie lubię.

    Użytkownik H <h...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:blpnqo$j4a$...@n...news.tpi.pl...

  • 9. Data: 2003-10-05 20:08:45
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > Z góry dziękujemy za odpowiedzi.
    >

    > --

    Jesli nie zaplaci to najprawdopodobniej sprawa trafi do sadu.
    Chociaz to nie jest do konca pewne bo firma liczy sie z tym ze skoro
    okazalo sie ze sytuacja materialna twojej dziewczyny jest jaka jest
    to nie oplaca sie dochodzic roszczen i ponosic koszty tego ze nic nie
    odzyskaja.

    Ale na moim zdaniem na 90% pojda z tym do sadu
    bo jest to niezla "lokata" kapitalu - po wyroku beda mieli 10 lat na
    egzekucje komornicza i wcale nie musza cie scigac od razu po wyroku.
    A odsetki beda rosly. Przeciez w ciagu 10 lat na pewno bedzie pracowac
    -wtedy uderza do komornika...

    P.S. Nie popieram formy odpowiedzi moich przedmowcow (im polecam FAQ tej
    grupy)
    ale co do istoty sie zgadzam. Zachowanie twojej dziewczyny nie jest fair

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-10-05 20:09:04
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    h...@w...pl news:blprqo$4dt$1@nemesis.news.tpi.pl

    > A ty ku**a się czepiasz słówek ? Wiesz, że chodzi o nakaz zapłaty wiec

    Rozumiemy ze to denerwujac miec dziewczyne-pasozyta spolecznego, ale
    pochamuj sie z jezykiem na grupie

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )