    From: "tch" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Mandat za brak biletu w autobusie MPK
    Date: Sun, 5 Oct 2003 22:05:00 +0200

    przecież to nie ma znaczenia czy ktos pracuje czy nie
    używasz płacisz ,czy to telefon prąd autobus.
    a twoja dziewczyna jest jesli autobus był prywatny to jest złodziejem
    a jesli państwowy to pasożytem.
    jak nie ma na bilet to niech chodzi pieszo albo jeździ rowerem
    kogo to obchodzi że nie ma na bilet? mogłes jej kupić.
    nie życzę sobie żeby jakas twoja dziewczyna jeździła sobie na koszt
    społeczeństwa poniekąd i mój.
    to tyle takie są realia i nazywajmy rzeczy po imieniu
    nie płacisz za usługę to jestes złodziejem.
    a ty po prostu za nią zapłać i tyle

    p.s.
    nie cierpię pasożytów i tzw. wiejskiego sprytu.

    p.s.II
    i niech nikt mi nie piszę żebym odpowiadał pod postem
    bo lubię pisać nad postem.
    netykieciarzy i naprawiaczy swiata też nie lubię.

    Użytkownik H <h...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:blpnqo$j4a$...@n...news.tpi.pl...