  • Data: 2003-02-19 01:32:23
    Temat: Odp: Listonosz i awizo
    Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ali Gator <a...@i...pl> napisal:

    : Właśnie dzisiaj byłem świadkiem takiej awantury, tyle że nic z niej nie
    : wynikło... Stąd moje pytanie.

    Kiedys przyszlo awizo do mnie, a ja bylem caly dzien w domu, nikt nie
    dzwonil, a na awizo bylo napisane (pieczec chyba), ze dnia takiego i takiego
    o godzinie tej i tej listonosz nie zastal nikogo w domu, mniej wiecej takie
    cos jest na pieczeci chyba, wiec sie wkurzylem polazlem i sie zapytalem co
    jest grane, od tej pory zawsze dzwoni ;)

    pozdrowka