  • 11. Data: 2004-05-16 17:50:18
    Temat: Odp: Ławka przed blokiem
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik Perfecki <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c881e4$23j$...@s...tkb.pl...

    ja głosuję za fizyczną likwidacją ławek (czy tego , na czym kicają )

  • 12. Data: 2004-05-16 18:55:28
    Temat: Re: Ławka przed blokiem
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Perfecki napisał:

    > A może macie Państwo jakieś inne sposoby na radzenie sobie z blokersami.
    > Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

    poczekaj raz do rana (3-4 rano)
    i wez jakiegoś kolege i wynieście te lawki daleko spod bloku
    blokersi przyjdą, zobaczą ze nie ma ławek i znajdą nową miejscówke
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 13. Data: 2004-05-16 18:58:56
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Perfecki napisał:

    > A może macie Państwo jakieś inne sposoby na radzenie sobie z blokersami.
    > Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

    wpadlem na inny pomysl - wysmaruj ławki smarem
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 14. Data: 2004-05-16 23:10:37
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Perfecki wrote:

    > No właśnie nie wiem, czy to by zadziałało, bo ja ich wyrzucam regularnie,
    > nawet za pomocą perswazji niewerbalnej.... Coż z tego, że dalej są
    > agresywni, wykrzykują pod oknem różne idiotyzmy i robią się coraz bardziej
    > złośliwi.....
    >
    > Może są jakieś inne sposoby???

    moj sasiad z parteru raz nie wytrzymal i po pijaku wyciagnol bro i zaczol
    strzelac do "takich" i... pomoglo

    ale tej metody tez nie polecam

  • 15. Data: 2004-05-17 08:32:52
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Dlaczego zadowalać się mniejszym złem?

    uwazasz za zlo siedzenie na lawce badz na przystanku?

    :
    : > Pogadaj z nimi normalnie , powiedz ze nie masz nic przeciw by tu
    : > przesiadywali ,ale pod warunkiem ze beda ciszej.
    :
    : LOL

    mozesz rozwinac swa mysl?

    :
    : > usuniecie lawki nic nie da. Jezeli w chamski sposob to zalatwisz to
    mozesz
    : > liczyc na to ze przyjda z wlasnym stolikiem.
    :
    : Masz dziwną definicję chamstwa, jeżeli usunięcie ławki przez
    :
    przeczytaj odpowiedzi poprzednikow ktorzy doradzali pewne rzeczy a
    zrozumiesz o co mi chodzi.

    P.

  • 16. Data: 2004-05-17 09:57:54
    Od: "Perfecki" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > nawet

    > IMHO za kazdym razem kiedy sie tam zbieraja powinienes dzwonic na POLICJĘ
    !
    > po ktoryms tam razie spisywania i tłumaczenia się powinni dać sobie
    spokój,
    > ach i najlepiej, gdyby dzwonili tez inni sąsiedzi, bo stróże prawa
    pomyślą,
    > że tylko TY
    > jesteś przewrażliwiony

    Stosowałem tę taktykę przez dobre pół roku. Dzwoniłem za każdym razem, jak
    tylko usłyszałem zaczepkę czy głośne zachowanie. Na policje lub SM.
    Niestety, dla tych przygłupów przyjazd policji to jest największa atrakcja
    wieczou, a fakt, że policja nie może im nic zrobić poza spisaniem jeszcze
    bardziej ich nakręca. Ale dziękuję za radę.

  • 17. Data: 2004-05-17 09:58:41
    Od: "Perfecki" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i wez jakiegoś kolege i wynieście te lawki daleko spod bloku
    > blokersi przyjdą, zobaczą ze nie ma ławek i znajdą nową miejscówke

    Niestety, ławki są umieszczone na stałe.

  • 18. Data: 2004-05-17 09:59:13
    Od: "Perfecki" <p...@p...onet.pl>

    > wpadlem na inny pomysl - wysmaruj ławki smarem
    > --
    > Janek Bohatyrowicz

    To jest chyba niezły pomysł. Przetestuję. Dzięki.

  • 19. Data: 2004-05-17 11:45:15
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : To jest chyba niezły pomysł. Przetestuję. Dzięki.
    :

    Tylko zebys w pysk nie dostal. Jeden przyuwazy i koniec.

    Zrob tak jak ktos z policja napisal. Moze dadza sobie spokoj (ale nie
    musza), moga przesiadywac.

    P.

  • 20. Data: 2004-05-17 11:49:09
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : :
    :
[...]

    Ps.
    Pomijam fakt ze jezeli sa choc troche inteligentni to bedziesz odpowiadac za

    zniszczenie lawki i ew. spodni.