  • 1. Data: 2003-06-26 19:35:30
    Temat: Komornik
    Od: n...@o...pl

    Posiadam tytul wykonawczy.Przebywam,ale nie jestem zameldowany u mojej rodziny-
    zony i tesciow w ich nieruchomosci.Czy komornik,jezeli mu sie wskaze ze tu
    przebywam ma prawo wejsc i zajac ruchomosci.Prosze o odpowiedz.

    Pawel

  • 2. Data: 2003-06-26 19:46:56
    Temat: Odp: Komornik
    Od: "xmarcel" <x...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
> [...]
    > zony i tesciow w ich nieruchomosci.Czy komornik,jezeli mu sie wskaze ze tu
    > przebywam ma prawo wejsc i zajac ruchomosci.Prosze o odpowiedz.

    IMHO przeciez jestes tam gosciem, w innym wypadku bylbys zameldowany,
    przeciez tak nakazuje litera prawa. czyz nie?? ;)

    pozdro

  • 3. Data: 2003-06-27 12:41:08
    Temat: Re: Komornik
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > IMHO przeciez jestes tam gosciem, w innym wypadku bylbys zameldowany,
    > przeciez tak nakazuje litera prawa. czyz nie?? ;)

    A właśnie jak to w realiach wychodzi.... zabierają wszystko czy jeśli nic
    ciekawego nie ma to można normalnie usiąść i porozmawiać ?