    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Date: Thu, 23 Jan 2003 16:49:30 +0100

    Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@2...17.138.62...

    > Siadywałem po drugiej stronie - a trudno mnie nazwać nieopanowanym.

    nie mówie o Tobie ale w wielu jest tak a nie inaczej...

    > PROTOKOŁOWAĆ ZAWSZE!!!.

    zawsze ale konkretny,które wnoszą coś do sprawy...

    Protokuł to jest dokumentacja rozprawy.

    zgadza się,że protokół jest dokumentem ...

    > Jeżeli sędzia nie pozwoli zaprotokołować choćby jednego słowa to
    > subiektywnie wpływa na przebieg sprawy - przestaje być możliwe

    wszystkich głupot nie może protokołować..

    > obiektywne ocenienie przebiegu rozprawy choćby w trakcie jakichkolwiek
    > odwołań i apelacji - a nawet w sprawach związanych.

    przesadzasz..

    > Nie ma granic normalności!!! bo każda granica jest subiektywna.
    >
    > I nie chodzi tu o to że podsądny może bełkotac co mu slina na język
    > przyniesie lecz o to że jeżeli coś powiedział to MUSI to zostać
    > zaprotokołowane!!!

    poczytaj kodeks jeśli są jakies uchybienia można wnosić o sprostowanie
    protokołu ...
    wierz mi,że nie widze niemożności wyjścia z poszczególnych sytuacji..

    > A z sędziami którzy tak sterują rozprawą by nie można było udowodnić
    > świadkom kłamstwa też się spotkałem - "nieistotne dla rozprawy"!!!!

    j.w plus skarga na sędziego do wizytatora lub wyżej ...

    > Przy czym rozumiem sędziego który nie wytrzymuje 'bełkotu'
    > podsądnego - i tu jest właśnie różnica pomiędzy sędziami - jeden
    > potrafi prowadzić rozprawę a drugi jedynie skazywać.

    wiec należy dać się i sędziemu we znaki wierz nie jest Bogiem ...

    > Mam nadzieję że należysz do tych pierwszych!!!

    ocena nie należy do mnie tylko do osób,które miały przyjemność mieć kontakt
    ze mna...

    Sandra