    From: "Vega" <V...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Grzyb w mieszkaniu kto za to odpowiada i kto to naprawi?
    Date: Tue, 29 Jan 2002 20:05:44 +0100
    Sender: V...@p...onet.pl@net2-3.telkab.pl

    Użytkownik Boguslaw > > >

    > Jest oczywiste, ze trzeba sprawdzic wentylacje i jest tez oczywiste,
    > ze jesli wentylacja jest OK to powinna Pani interweniowac w zarzadzie,
    > bu zbadali przyczyne "grzybienia", bo ZA TO im Pani placi i na to Pani
    > wplaca na fundusz remontowy.

    > Boguslaw

    Nie zamierzam odpowiadać człowiekowi podpisującemu się jako asewr, bo to
    trochę nie ten poziom :(
    Więc sprawdzone zostało wszystko. Wentylacja działa niespodziewanie dobrze,
    okna są uchylone na stałe. Dodatkowo mieszkanie jest gruntownie wietrzone co
    najmniej dwa razy dziennie.
    Ogrzewania nie mogę przykręcić, bo jest zardzewiała instalacja i przy próbie
    przykręcenia cieknie ciurkiem woda. Zostanie to usunięte dopiero po sezonie
    grzewczym,
    Grzyb jest z powodu tzw. mostkowania. A psim obowiązkiem spółdzielni jest
    zmienić to - przez docieplenie budynku od zewnątrz.
    Odgrzybienie ścian też jest obowiązkiem spółdzielni, niestety trzeba zerwać
    tynki, pomalować odpowiednim preparatem i po 7 dniach położyć nowy tynk, a
    ja nie mam gdzie wywieźć dziecka na tak długi czas w zimie, więc zrobią to
    w lecie.
    I proszę się głupkowato nie wymądrzać - to do osobnika aswer - bo jak ci
    lepiej w Stanach, to sobie siedź i nie wypowiadaj się o Polsce.
    W ogóle z takim tonem to do swojej mamusi, a nie do obcej osoby, jak cię nie
    wychowano, to do poprawczaka gówniarzu.