  • Data: 2002-01-29 20:50:36
    Temat: Re: Grzyb w mieszkaniu kto za to odpowiada i kto to naprawi?
    Od: "asewr" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]

    Sorki jak kogos wkurzylem :-)
    Ponizszy tekst powinien wyjasnic wszystko (choc nie wprost)

    Podsumowujac radze:
    - napisac do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego z zazaleniem na stan
    lokalu
    - zlecic badania zagrzybienia przez niezalezna instytucje (ta wyda opinie ze
    grzyby zagrazaja zyciu)

    Tak zrobila moja cudowna lokatorka, ktora z reszta nie placi na fundusz
    remontowy :-)
    Za inne rzeczy tez nie placi !

    Jak skonczy sie sprawa?

    PINB nakaze spoldzielni remont mieszkania i wykwaterowanie
    na czas remontu i ponowne zakwaterowanie po wykonaniu remontu
    Calos potrwa z kilka lat !

    Wydaje mi sie ze jadnak podejmujac jakies dzialania warto miec na uwadze iz
    95%
    budynkow w Polsce nie odpowiada normom cieplnym !