  • Data: 2002-01-29 12:04:20
    Temat: Odp: Grzyb w mieszkaniu kto za to odpowiada i kto to naprawi?
    Od: "Vega" <V...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik asewr <
    > A moim zdaniem 90% grzybkow w tym kraju spowodowana jest wlasnie przez
    > "lokatorow" ktorzy nie zasluguja na nic wiecej niz na chlew :-)

    Dziękuję Ci bardzo, za takie piękne generalizowanie.
    Mam małe dziecko (17 miesięcy) i sprzątam w domu dwa razy dziennie.
    Też mam coś na ścianach i też wspaniała spółdzielnia twierdzi, że to wina
    okien.
    A blok jest niedocieplony, a ja mieszkam w szczytowym mieszkaniu.
    I to psi obowiązek spółdzielni, zrobić coś z tym grzybem.