  • 11. Data: 2002-10-06 15:44:53
    Temat: Re: Odmowa zlozenia zeznan...
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Dlatego też podtrzymuję swoje zdanie, że każdy kto okaże odrobinę
    hardości,
    > kto nie zechce współpracować z policjantami, kto przypomni im o PRAWIE,
    > ma 48 godzin jak banku.

    rob sobie film, jesli znajdziesz sposnora, ale nie bredz na grupie, nie
    wprowadzaj kogos w blad jesli chodzi o jego uprawnienia.i nie bredz o tych
    48 godzinach. widzisz, spodziewalem sie takiej odpowiedzi. Ty masz wiele
    przykladow, mozesz je sypac jak z rekawa, ale gdy przychodzi do konkretow,
    okzauje sie ze ich nie ma, albo zaslaniasz sie jakimis osobami, ktore nie
    beda sobie zyczyly, zebys to podal. krecenie kotka za pomoca mlotka.
    pozdrawiam
    ssj5
    EOT

  • 12. Data: 2002-10-06 15:54:21
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    ssj5 wrote:
    > rob sobie film, jesli znajdziesz sposnora, ale nie bredz na grupie, nie
    > wprowadzaj kogos w blad jesli chodzi o jego uprawnienia.

    Nikogo w błąd nie wprowadzałem.

    > i nie bredz o tych 48 godzinach.

    Wykazujesz się jeszcze dużą naiwnością.
    Cóż - kiedyś z tego wyrośniesz. Na początek proponuję wizytę w komisaracie
    i wypytaj się skąd mają te wszystkie gadżety z logami firm, skąd komputery,
    drukarki itp.
    Oczywiście - ja nic nie sugeruję, to rzeczy prywatne przyniesione z domu.

    > widzisz, spodziewalem sie takiej odpowiedzi. Ty masz wiele [..]

    Wielki ziew...

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 13. Data: 2002-10-06 21:04:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Nikogo w błąd nie wprowadzałem.

    Wprowadzałeś! Straszyłes 48 godzinami.

> [...]
    i wypytaj się skąd mają te wszystkie gadżety z logami firm, skąd komputery,

    Nie widzę związku.To jest grupa pl.soc.prawo.

    > Wielki ziew...

    Idz spać .Lepsze to niż masz głupoty pisać.

    Leszek

  • 14. Data: 2002-10-06 21:11:09
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Leszek wrote:
    > Wprowadzałeś! Straszyłes 48 godzinami.

    Straszyłem? Dawałem tylko życiową radę.

    > Idz spać .Lepsze to niż masz głupoty pisać.

    Dlaczego sam nie stosujesz się do własnych rad?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 15. Data: 2002-10-08 11:38:24
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> popełnił 06 paŸ 2002 na pl.soc.prawo
    utwór news:anq8gi$r95$1@topaz.icpnet.pl:

    > Wprowadzałeś! Straszyłes 48 godzinami.
    nie żebym podzielał zapatrywania i ton prezentowany przez *Areka*
    ale zapytam: czy dla znającego swój zawód policjanta jest niemożliwym
    wsadzenie=spowodowanie wsadzenia delikwenta na oweż 48?
    czy bedzie mu się chciało-pomijam.

    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2002-10-08 13:58:22
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Proponuję lekturę rozdziału 31 kk.

  • 17. Data: 2002-10-08 17:28:40
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > ale zapytam: czy dla znającego swój zawód policjanta jest niemożliwym
    > wsadzenie=spowodowanie wsadzenia delikwenta na oweż 48?

    jest niemozliwym. chyba, ze chce sam sobie , na wlasne zyczenie "zmoczyc
    tylek". ale z kolei takie sytuacje ja pomijam. jesli jest inaczej, prosze o
    konkretne przyklady, a nie gdzies, kiedys, komus..... na filmie.....

    ssj5

  • 18. Data: 2002-10-08 17:56:18
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    ssj5 wrote:
    > jest niemozliwym. chyba, ze chce sam sobie , na wlasne zyczenie "zmoczyc
    > tylek". ale z kolei takie sytuacje ja pomijam. jesli jest inaczej, prosze o
    > konkretne przyklady, a nie gdzies, kiedys, komus..... na filmie.....

    Ależ Ty wykazujesz naiwność. To już nawet jest niebezpieczne.
    Kto mu niby zmoczy tyłek? Prokurator, który nadzoruje sprawę?
    Buacha cha cha cha cha!!!!!!!!

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 19. Data: 2002-10-08 19:05:49
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Ależ Ty wykazujesz naiwność. To już nawet jest niebezpieczne.
    > Kto mu niby zmoczy tyłek? Prokurator, który nadzoruje sprawę?
    > Buacha cha cha cha cha!!!!!!!!

    Rob dalej swoje filmy.... sciene fiction..... Pewnie Ty jestes ta istota,
    ktora wszystkim utrze nosa, bo ty robisz film o prawdziwej sprawiedliwosci,
    bo ty jestes najsprawiedliwszy wsrod sprawiedliwych, ty i Twoj film. czekam
    na niego z utesknieniem. moze Oscara dostaniesz w koncu za tyle wyrzeczen.
    ty zakonczyles swoj watek szyderczym smiechem, smiechem, z prawa, ja
    powstrzymam sie od takiego glupiego smiechu, gdyz ja nnie robie
    beletrystycznego filmu jak ty.

    ssj5

  • 20. Data: 2002-10-09 08:50:09
    Od: poreba <d...@p...com>

    "ssj5" <s...@p...onet.pl> popełnił 08 paŸ 2002 na
    pl.soc.prawo utwór news:anv4kb$46r$1@news.tpi.pl:

    Hm, czy policjant może, ot tak dla widzimisię, sprawdzić tożsamość
    dowolnego przechodnia? (np. gdzie mieszka ta długonoga blondyna ;))) )
    Zgodnie z literą prawa /dobrze?/ nie,
    jednak nawet ciągany wskutek zażaleń itp. zawsze jakieś racjonalne
    "uprawdopodobnienie" podejrzanego zachowania wymyśli, czyż nie tak?
    Dlatego pisałem o znającym się na rzeczy, rutyniarzu.
    O analogiczny z powyższym przykład mi chodziło.
    czekam na wytłumaczenie...
    aha, może ktoś mi pomoże, nie mam pod ręką instrukcji obsługi
    newsów - jak się przycisza elite.pl? gałką w prawo czy w lewo?

    --
    pozdro
    poreba