  • 1. Data: 2003-10-05 11:33:02
    Temat: Odmowa przyjecia mandatu drogowego
    Od: "Wojtek" <e...@W...onet.pl>

    Nie przyjąłęm mandatu, gdyz nie popełniłem wykroczenia. Zostałem poinformowani,
    ze sprawa zostanie skierowana do sadu.
    Oczekuje odpowiedzi na ten temat.

  • 2. Data: 2003-10-05 11:41:29
    Temat: Re: Odmowa przyjecia mandatu drogowego
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Nie przyjąłęm mandatu, gdyz nie popełniłem wykroczenia. Zostałem
    poinformowani,
    > ze sprawa zostanie skierowana do sadu.
    > Oczekuje odpowiedzi na ten temat.

    A co tu odpowiadać? Nie przyjąłeś, więc zostanie skierowana do Sądu
    Grodzkiego. Wszystko w tym temacie.

    pdr
    Olo

  • 3. Data: 2003-10-05 11:59:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > poinformowani,
    >
    > A co tu odpowiadać? Nie przyjąłeś, więc zostanie skierowana do Sądu
    > Grodzkiego.

    Gdzie jeśli nie udowodnisz swojej niewinności (tak, tak to nie pomyłka)
    zostaniesz ukarany.

    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2003-10-06 01:54:25
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <3...@n...onet.pl>, Wojtek wrote:
    > Nie przyjąłęm mandatu, gdyz nie popełniłem wykroczenia. Zostałem poinformowani,
    > ze sprawa zostanie skierowana do sadu.
    > Oczekuje odpowiedzi na ten temat.

    I słusznie. Powinna nadejść pocztą.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2003-10-06 06:46:27
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Oczekuje odpowiedzi na ten temat.

    Pare tygodni albo miesiecy bedziesz musial poczekac. Sady sa lekko
    przytkane ;)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/