  • 1. Data: 2004-09-12 09:28:00
    Temat: Ubezpeiczenie przed wyjazdem zagranice.
    Od: "M.P" <s...@w...pl>

    Witam wszystkich.

    Mam taki problem i mam nadzieje że mi odpowiecie.

    Chodzi o to że skończyłem szkołę w czerwcu a ubezpieczenie kończy mi się 31
    września. I teraz pytanie czy jeżeli zgłosze w urzędzie pracy że chcę
    wyjechać zagranicę w poszukiwaniu pracy to dostane jeszcze ubezpieczenie na
    3 miesiące?

    coś tak słyszałem ale nikt pewności na to mi nie dawał wiec prosze o
    informację na ten temat ewentualnie rozporządzenie, ustawę na ten temat.