  • 1. Data: 2005-07-18 16:34:08
    Temat: Odmowa odszkodowania AC Allanz!!
    Od: "Belgrano" <a...@g...net.pl>

    Witam.
    Miałem szkode na Ac wyceniona na 800zł. Allianz odmówi mi jej twierdząć że
    rata za AC wpłyneła na konto dzień po terminie! Niestety obecnie juz nie
    posiadam wpłat, które by mogły udowodnic że zostały zapłacone. szkode
    zgłosiłem przed koncem polisy AC i juz nowa poszła z 1 szkodą czyli
    zapłaciłem wyzsza składke. Teraz mam pytanie czy moga odmówic mi
    odszkodowania z Ac jeśli zawarłem z kontynuacja nowa polisę AC, rozumiem ze
    uznali starą!! Co moge zrobic i na czym się oprzec? Czy jesli nie uznadza
    odwolania i stwierdza że polisy AC nie było bo rata II była dzien później,
    rozumiem przez to że nie została zawarta dalej polisa i moge domagac się
    zwrotu II raty, bo przeciez nie miałem ochrony AC jak się okazało bo
    odmówili wypłaty odszkodowania. Co moge zrobic i gdzie szukac pomocy w tej
    sprawie, czy serwis konsumentów zajmuje się takimi rzeczami??
    Dziekuje z rady.

    --
    Belgrano
    Piotr Jan Piguła

  • 2. Data: 2005-07-18 16:48:03
    Temat: Re: Odmowa odszkodowania AC Allanz!!
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Belgrano:
    > Co moge zrobic i gdzie szukac pomocy w tej
    > sprawie, czy serwis konsumentów zajmuje się takimi rzeczami??
    > Dziekuje z rady.

    Rzecznik Ubezpieczonych raczej.
    http://www.rzu.gov.pl/
    Pozdr. Dulek

  • 3. Data: 2005-07-19 00:10:41
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com>

    Belgrano napisał(a):
> [...]
    > odmówili wypłaty odszkodowania. Co moge zrobic i gdzie szukac pomocy w tej
    > sprawie, czy serwis konsumentów zajmuje się takimi rzeczami??

    mialem kiedys w PZU taki przypadek, ze w trakcie trwania polisy AC,
    chcialem z niej zrezygnowac.
    Pani w TU powiedziala mi, ze nie mam takiej mozliwosci, bo zawarlem
    umowe na rok i juz ta usluge dostalem, a to ze place w ratach to tylko
    dobra wola ubezpieczyciela. gdybym w takim przypadku nie zaplacil
    kolejnej raty to i tak bylbym ubezpieczony, a TU by moglo naslac na mnie
    komornika w celu sciagniecia drugiej raty AC.

    wiec moze powolaj sie na cos w tym stylu. przeczytaj dokladnie regulamin
    jaki dostales podczas podpisywania umowy.

    pzdr.

    p.s.
    i jakbys mogl to napisz na forum jak sie skonczyly twoje boje, bo temat
    ciekawy, tylko ze moze w nowym watku.

  • 4. Data: 2005-07-19 07:06:14
    Temat: Odp: Odmowa odszkodowania AC Allanz!!
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik Belgrano <a...@g...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:dbglm2$hm1$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > odmówili wypłaty odszkodowania. Co moge zrobic i gdzie szukac pomocy w tej
    > sprawie, czy serwis konsumentów zajmuje się takimi rzeczami??

    Najpierw rzecznik ubezpieczonych, potem pozostaje Sad. Wg mnie umowa zostala
    zawarta z chwila zlozenia zgodnych oswiadczen woli, termin zaplaty nie ma
    znaczenia.. Zaplata w ratach to rozlozenie obowiazku ubezpieczajacego w
    czasie. Za zwloke w zaplacie II raty moga co najwyzej potracic odsetki z
    wyplacanego odszkodowania. Nawet jesli umowa zawiera taki zapis ze zwloka
    powoduje utrate ochrony (w co watpie) to zapis taki bylby niewazny. Domagaj
    sie zaplaty odszkodowania.

    Dan.