  • 71. Data: 2015-03-10 16:30:46
    Temat: Re: Re: Odkurzacz ze śmietnika
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Mar 2015, re wrote:

    > włamią to się włamią.

    W sprawie formalnej - włamanie stoi bardzo nisko w kategorii
    "skali" karalności.
    Dopiero kradzież z włamaniem jest "przestępstwem kwalifikowanym".

    Ale tu zaczyna się od operacji "kradzież".
    Przypomnę o wartości puszki ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 72. Data: 2015-03-10 16:34:22
    Temat: Re: Odkurzacz ze śmietnika
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Mar 2015, re wrote:

    > Ale interwencja jest dla pieniędzy.

    A widzisz, z tym nie dyskutowałem :>
    Przemek widzi w tym jednak "szczytny cel".

    > Policjant robi to, by wykazać swoją
    > użyteczność w podporządkowywaniu obywateli za co mu płacą.

    Szczytowym osiągnięciem jest nakaz sprzątania CZYJEJŚ własności :>
    (mam oczywiście na myśli sprawę chodników)
    Już pisałem: wersję "to płaćcie państwu za zapewnienie rzeczy
    potrzebnych na wspólne cele" skonwertowano na "to płaćcie państwu
    żeby pilnowało was żebyście spełniali cele dla których podobno
    istnieje państwo" :>

    pzdr, Gotfryd