  • 1. Data: 2015-03-05 13:06:24
    Temat: ZUS wypłata świadczenia
    Od: "Kazio" <m...@p...fm>

    Witam

    12.02 miałem komisję lekarską w związku z wypadkiem przy pracy. Lekarz
    orzecznik przyznał jednorazowe odszkodowanie. Tego samego dnia złożyłem
    dyspozycję przelewu świadczenia na konto.

    Czy są jakieś terminy mówiące do kiedy trzeba otrzymać pisemną decyzję i
    przelew na konto ?

    Pani w okienku powiedziała że całość zostanie załatwiona w ok. 3 tyg.

    Strona ZUS i Google milczą na ten temat.

    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2015-03-06 01:05:11
    Temat: Re: ZUS wypłata świadczenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kazio wrote:
> [...]
    >
    > Pani w okienku powiedziała że całość zostanie załatwiona w ok. 3 tyg.
    >
    > Strona ZUS i Google milczą na ten temat.

    teoretycznie niezwłocznie, cokolwiek to znaczy.

  • 3. Data: 2015-03-06 08:30:53
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    To zależy od stopnia biurokracji w danym oddziale ZUSu - zazwyczaj trwa około
    miesiąca, a w okresach urlopowych (wakacje, ferie zimowe) dłużej.

    pozdr

    ---
    Avast.