    From: "Dulek" <f...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odholowanie pojazdu bez badania technicznego
    Date: Wed, 8 Mar 2006 16:49:54 +0100

    Witam
    Takie pytanko: zostalem zatrzymany do kontroli drogowej i policjant
    zobaczyl, ze nie mam stempla z aktualnym badaniem technicznym w dowodzie
    rejestracyjnym (jestem w trakcie przerejestrowywania auta z ciezarowego na
    osobowy - nie mialem stempla, mialem kwit, o ktorym policjant wstepnie nie
    wiedzial). Powiedzial, ze wzywa lawete. Czy mial prawo? Przeciez jak mam
    zrobic badania techniczne, skoro zabierze mi auto? Bez sensu. Nie powinien
    dac jakiegos kwitu, ze zabral mi dowod i tam, ze tyle i tyle dni na
    zrobienie badan?
    Pozdr. Dulek