  • 1. Data: 2005-02-07 12:02:31
    Temat: Przesluchanie na odleglosc strony
    Od: "wd" <w...@p...fm>

    Miejsce popelnienia przestepstwa na moja szkode jest oddalone od mojego miejsca
    zamieszkania. W zwiazku z tym w celu przesluchania musze pokonywac dystans
    tracac pieniadze a zwlaszcza czas. Czy jest mozliwe przesluchanie na odleglosc?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-02-07 12:50:44
    Temat: Re: Przesluchanie na odleglosc strony
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wd" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    Pomijając sprawę sądową, to w toku postępowania przygotowawczego możesz
    zostać przesłuchany w miejscu swojego pobytu w drodze tzw. pomocy prawnej. W
    wypadku rozprawy niby też, źle to skomplikowane i rzadkie rozwiązanie, acz w
    prawie obecnie dopuszczalne.

  • 3. Data: 2005-02-07 20:18:02
    Od: "Piotr" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > wypadku rozprawy niby też, źle to skomplikowane i rzadkie rozwiązanie, acz

    Nie wiem jak w innych Sądach, ale w Łomży często zwracamy się o
    przesłuchanie w drodze pomocy prawnej w toku postępowania przed Sądem,
    jeżeli odległość od miejjsca zamieszkania strony do Sądu jest znaczna.
    Oczywiście w pierwszej kolejności należy ustalić, czy w ogóe konieczne jest
    łuchanie np. świadka bezpośrednio przed sądem, bo często wystarczy
    odczytanie jego zeznań złożonych w postepowaniu przygotowawczym.
    Rzadko, jedynie w naprawdę skomplikowanych sprawach, przy kluczowych
    świadkach, bezpośrednie przesłuchanie przed Sądem rozpoznającym sprawę może
    być niezbędne, gdyż Sąd wezwany nie ma pełni wiedzy o sprawie, a nie
    wszystkie pytania da się przewidzieć.
    AS Piotr

  • 4. Data: 2005-02-07 21:34:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr napisał(a):

    > Nie wiem jak w innych Sądach, ale w Łomży często zwracamy się ...

    > AS Piotr

    Asesor?

    --
    @ Johnson