  • 1. Data: 2003-12-09 08:33:53
    Temat: powództwo wzajemne w upominawczym
    Od: "kizzi" <k...@p...onet.pl>

    czy jest dopuszczalne, bo kiedyś wydawało mi się , że nie, więc jeśli jest
    dopuszczalne, to kiedy mam zgłosić, wraz ze sprzeciwem, czy może zamiast
    sprzeciwu??
    pozdro
    kiz

  • 2. Data: 2003-12-09 11:03:40
    Temat: Re: powództwo wzajemne w upominawczym
    Od: "RoPooh" <r...@p...onet.pl>

    w upominawczym jest dopuszczalne i może zostać wniesione wraz ze sprz4eciwem od
    nakazu zapłaty. Niedopuszczalne jest natomiast powództwo wzajemne w
    postępowaniu nakazowym

  • 3. Data: 2003-12-09 20:15:32
    Od: "kizzi" <k...@p...onet.pl>

    > w upominawczym jest dopuszczalne i może zostać wniesione wraz ze
    sprz4eciwem od
    > nakazu zapłaty. Niedopuszczalne jest natomiast powództwo wzajemne w
    > postępowaniu nakazowym

    czy w takim razie powinnam w sprzeciwie (który jest na formularzu) zaznaczyć
    w którymś z punków, że wnoszę takie powództwo, czy wystarczy że wyślę je w
    jednej kopercie.
    pozdr
    i dzięki
    kiz