  • Data: 2016-08-17 10:47:23
    Temat: Od kiedy biegną terminy w EPU?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Dziś spotkało mnie niejakie zaskoczenie.
    Mam konto w sądzie elektrycznym (założyłem na potrzeby pozwania kogoś)
    Dziś się tam zalogowałem i zobaczyłem sprawę w której jestem pozwanym;
    sprawa wniesiona przez jakąś windykatornię.
    Stan sprawy jest " Zadekretowano - Nowa" czyli jak rozumiem, nie
    trafiła jeszce do sędziego, nie został wydany nakaz zapłaty.
    Moja zagwozdka polega na tym kiedy zaczyna biec termin na wniesienie
    sprzeciwu?
    Dziś (skoro zapoznałem się z pozwem?)
    Czy po wydaniu nakazu?
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    An algorithm must be seen to be believed.