  • Data: 2016-08-18 07:40:36
    Temat: Re: Od kiedy biegną terminy w EPU?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-18 o 05:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik witek w...@g...pl ...

    > O kurcze, czyzbym przyzwyczaił się do jego nadetego tonu... ;-)

    Nie będę nic pisał, bo ąę doskonale wie to, o co pyta, a tylko się
    czepia tak jakby nie rozumiał kontekstu - za to, że ja się czepiam jego
    cytowania. I witek się też musiał ujawnić, aby swoją szpilę wbić. Ale
    oczywiście to ja ten zły. Powinniście mi chłopaki płacić, za swoją
    psychoterapię!

    --
    Liwiusz