  • Data: 2016-08-18 09:22:40
    Temat: Re: Od kiedy biegną terminy w EPU?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/08/16 21:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    [...]

    > Z ciekawości - czy ten elektroniczny sad nie wysyła powiadomiec np. mailem
    > czy tez smsem?

    Nie wiem. MIałem przez pewien czas zważony adres email. Gdy go
    poprawiłem to powiadomienie dostałem.
    W tej sprawie:
    - występuje jako pozwany
    - nie ustanowiłem doręczeń elektronicznych
    - jeszcze nie trafiła do orzecznika.
    Prawdę mówiąc nie wiem czy powinienem ten pozew JUŻ widzieć, czy nie
    jest to błąd w epu. :)
    W zakładce ,,Pisma procesowe" jest pole do zaznaczenia: ,,Ustanowienie
    komunikacji elektronicznej" ale nie wiem co się stanie jeśli to zaznaczę
    na tym etapie postępowania :)
    KJ