  • 1. Data: 2006-11-11 20:36:07
    Temat: Od jakiej kwoty zaczna sie klopoty :)
    Od: "Maciej G." <p...@t...ten.shit.poczta.onet.pl>

    Witam,

    W tym roku skonczylem 18 lat, chodze nadal do szkoly sredniej (jesli to ma
    jakies znaczenie).
    Mam zamiar stworzyc serwis www, w ktorym dostep do okreslonych danych bedzie
    mozna uzyskac wylacznie po uiszczeniu oplaty w formie SMS'a badz przelewu
    bankowego. Przypuszczalny miesieczny przychod bedzie wynosil od 300 (na
    poczatku) do 1500 zlotych.

    Czy musze w zwiazku z tym rejestrowac (dzialalnosc gospodarcza?) lub placic
    cokolwiek gdziekolwiek (podatek dochodowy?)? Jesli tak, to jakie
    konsekwencje groza za nie wykonanie powyzszych dzialan?

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2006-11-11 21:02:02
    Temat: Re: Od jakiej kwoty zaczna sie klopoty :)
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    Użytkownik "Maciej G." <p...@t...ten.shit.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ej5g5j$sjt$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > cokolwiek gdziekolwiek (podatek dochodowy?)? Jesli tak, to jakie
    > konsekwencje groza za nie wykonanie powyzszych dzialan?

    poczytaj kodeks wykroczeń

  • 3. Data: 2006-11-11 21:09:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 11 Nov 2006 21:36:07 +0100, Maciej G. napisał(a):

    > Czy musze w zwiazku z tym rejestrowac (dzialalnosc gospodarcza?) lub placic
    > cokolwiek gdziekolwiek (podatek dochodowy?)?

    Nie musisz. Wapacz/Allpay/CB/inny system bedzie sie z Toba rozliczal na
    zasadzie umowy o dzielo.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-11-11 21:17:04
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    scream napisał(a):

    > Nie musisz. Wapacz/Allpay/CB/inny system bedzie sie z Toba rozliczal na
    > zasadzie umowy o dzielo.

    z tego co slyszalem to cos takiego US zamierza traktowac jako DG,
    definicje spelnia.

    P.

  • 5. Data: 2006-11-11 21:44:17
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 11 Nov 2006 22:17:04 +0100, Troll Przemek R. napisał(a):

    > z tego co slyszalem to cos takiego US zamierza traktowac jako DG,
    > definicje spelnia.

    Przez lata sie tak rozliczalem, i to na wieksze niz 1500 zl kwoty, i nikt
    sie nie przyczepil jak do tej pory. Cala masa znajomych rowniez sie tak
    rozliczala badz rozlicza nadal i rowniez bez problemow.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-11-11 22:03:42
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > z tego co slyszalem to cos takiego US zamierza traktowac jako DG,

    US to se może paragrafy czytać :-)

    +inż.lewa+

  • 7. Data: 2006-11-11 22:23:21
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > poczytaj kodeks wykroczeń

    A może od razu zasady zwolnień warunkowych?

    +inż.lewa+

  • 8. Data: 2006-11-12 05:52:36
    Od: m...@g...com

    scream wrote:

    > Przez lata sie tak rozliczalem, i to na wieksze niz 1500 zl kwoty, i nikt
    > sie nie przyczepil jak do tej pory. Cala masa znajomych rowniez sie tak
    > rozliczala badz rozlicza nadal i rowniez bez problemow.

    Co nie zmienia faktu, że z dziełem to ma bardzo mało wspólnego ...
    ewentualnie umowa zlecenie, chociaż też ciutkę naciągane.

    p. m.

  • 9. Data: 2006-11-12 08:37:05
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    scream napisał(a):

    > Przez lata sie tak rozliczalem, i to na wieksze niz 1500 zl kwoty, i nikt
    > sie nie przyczepil jak do tej pory. Cala masa znajomych rowniez sie tak
    > rozliczala badz rozlicza nadal i rowniez bez problemow.

    jest tez masa ludzi ktora rozdaje rozne rzeczy 9w tym chleb) nie palaca
    podatku :) to nie jest najlepszy argument.

  • 10. Data: 2006-11-12 08:38:04
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    AnyMouse napisał(a):
    > Użytkownik "Maciej G." <p...@t...ten.shit.poczta.onet.pl> napisał w