  • 1. Data: 2006-11-11 18:48:50
    Temat: GIODO-zgłoszenia bazy
    Od: "Paweł" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    zamierzam prowadzić serwis internetowy. Na stronie będą rejestrować się
    użytkownicy. Czy ktoś ma doświadczenia w zgłoszeniu bazy do GIODO? Co trzeba
    wypełnić, gdzie udać, itd. Ile to kosztuje? Jakie warunki trzeba spełnić.
    Słyszałem, że trzeba ustanowić administratora bezpieczeństwa informacji.
    Serwis będzie umieszczony na serwerze firmy hostującej Home.pl. Nie będzie
    działał na moim pececie pod biurkiem, bo w takim wypadku musiałbym zapewnić
    mu bezpieczeństwo fizyczne itd.

    Serwis przez 6 miesięcy będzie w celach informacyjnych, poźniej
    komercyjnych.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2006-11-11 20:01:24
    Temat: Re: GIODO-zgłoszenia bazy
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <m_pablo@
> [...]
    zapewnić
    > mu bezpieczeństwo fizyczne itd.
    >
    > Serwis przez 6 miesięcy będzie w celach informacyjnych, poźniej

    Najpewniej zagladnac tu:
    http://www.giodo.gov.pl/
    Mozna tez slac zapytania do nich - odpowiadaja dosc szybko.
    --
    --pozdr.czes

  • 3. Data: 2006-11-11 21:00:39
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > zamierzam prowadzić serwis internetowy. Na stronie będą rejestrować się
    > użytkownicy.

    A to zależy co będą podawać. Imię, nazwisko, miejscowość to nie są dane
    osobowe.

    +inż.lewa+

  • 4. Data: 2008-12-22 11:31:32
    Temat: Re: Re:_GIODO-zgłoszenia_bazy
    Od: "kamil_be" <allegro@WYTNIJ_TOycd4.pl>

    mam problem bo nie wiem jak zalozyc nowy watek i pisze tutaj ale moj problem dotyczy
    \&quot;Rejestracja listy mailingowej w GIODO\&quot; jesli posiadam niewielka liste
    e-mailowa (20.000) tnie sa podane nazwiska, imiona, nazwy firm, bez danych tylko same
    e-maile. Prosilbym o podanie linku do formularza rejestracyjnego GIODO (rejestracja
    bezplatna), bo szukalem i nie wiem ktory wybrac a nie chce wypelnic czegos zle bo nie
    chce miec problemow.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://www.money.pl

  • 5. Data: 2008-12-22 13:01:07
    Temat: Re: Re:_GIODO-zg?oszenia_bazy
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-12-2008 o 12:31:32 kamil_be <allegro@wytnij_toycd4.pl> napisał(a):

> [...]
    > podanie linku do formularza rejestracyjnego GIODO (rejestracja
    > bezplatna), bo szukalem i nie wiem ktory wybrac a nie chce wypelnic

    Formularz jest jeden - ale jak się na nim podpiszesz to znaczy
    że serwer spełnia wymagania poziom "wysoki" czy jak to się tam nazywa.
    No i oczywiście musisz wiedzieć gdzie ten serwer stoi, jak w US
    to zdaje się są dodatkowe jazdy.
    Aczkolwiek piszę to z głowy, jakies pół rokmu temu się tym interesowałem
    i dotarłem do straszliwej prawdy że 99% internetu działa nielegalnie
    a pozostałe 1% zostało ostatnio zdelegalizowane poprzez nowelizację
    kodeksu karnego.

    Pozdrawiam,
    Tomek