    Date: Sun, 03 Sep 2006 22:10:42 +0200
    From: Marsjusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ochrona danych osobowych, czy nie ...

    Witam,

    Chce dac w gazecie ogloszenie, ktore bedzie zawirac informacje o
    nierzetelnym wykonawcy,
    Chce umiescic jego dokladne dane,
    Teraz pytanie:

    Czy moge posługiwać sie pełną nazwą firmy, adresem itd. ??

    Jest to osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc gospodarcza,
    bede mial wyrok sadu i nie jestem jedyna oszukana osoba.

    Inna sprawa, czy takie ogloszenie mi jakas gazeta opublikuje, ale moge
    rowniez umiescic je na stronach WWW, na grupach lokalnych, rozwiesić
    ulotki na miescie itp.
    Nie chodzi o sposób emisji, ale o fakt poslugiwania sie jego danymi.

    Pozdr.
    Marsjusz