  • 1. Data: 2007-03-20 18:45:06
    Temat: Ile dni można wziąść urlopu na żadanie
    Od: z...@o...pl

    Mam pytanie ile dni urlopu jednorazowo można wziąść na żądanie? Czy
    można wziąść tylko jeden dzień czy można wziąść cztery dni po rząd?

  • 2. Data: 2007-03-20 18:57:51
    Temat: Re: Ile dni można wziąść urlopu na żadanie
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 20-03-2007 o 19:45:06 <z...@o...pl> napisał(a):

    > można wziąść
    > można wziąść
    > można wziąść

    Au ... moje zeby ...

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 3. Data: 2007-03-20 19:21:05
    Od: z...@o...pl

  • 4. Data: 2007-03-21 11:20:26
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Mam pytanie ile dni urlopu jednorazowo można wziąść na żądanie? Czy
    > można wziąść tylko jeden dzień czy można wziąść cztery dni po rząd?

    Możesz wziąć 4 dni w roku. Informujesz o tym najpóźniej w dniu wykorzystania
    urlopu i innych regulacji KP w tej sprawie nie wprowadza, więc możesz
    codziennie przez 4 dni pod rząd zadzwonić do firmy i poinformowac że
    bierzesz 1 dzień urlopu na żądanie. Jeśli pracodawca jest normalny wystarczy
    gdy poinformujesz o tym raz, jeżeli nie jest - dzwonisz z informacją
    codziennie i nie wolno Ci za to wymierzyć żadnych sankcji bo działasz
    zgodnie z prawem
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2007-03-21 11:30:13
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 21 Mar 2007 12:20:26 +0100, Jackare napisał(a):

    > Możesz wziąć 4 dni w roku. Informujesz o tym najpóźniej w dniu
    > wykorzystania urlopu i innych regulacji KP w tej sprawie nie wprowadza,

    Niedawno SN rozstrzygnął spór do kiedy trzeba poinforomować o zamiarze
    skorzystania z urlopu na żądanie i stwierdził, że nie wolno czekać do
    końca dniówki.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==