  • 41. Data: 2006-04-14 07:24:24
    Temat: Re: Ochrona Danych
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Pewnie. Zapewne tak naprawdę to go pochwaliła, tylko on to źle
    > zinterpretował, a Ty to nieomylnie wychwyciłeś.

    Mnie uczennica w obecnosci dyrektora, 2 wice i paru osob
    pomowila o to, ze ja zniewazam (czy tez ze jej ublizam, nie pamietam).
    Dyrektor spytal uczennicy w jaki sposob to zrobilem, a ona na to:
    "Pan XXX, powiedzial ze ja klamie".
    Oczywiscie klamstwo Ani mialo miejsce.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2006-04-14 07:49:10
    Od: "Momus" <fjk1@póćżtą.wp.pł>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    wiadomości news:e1m4hu$8tt$1@news.dialog.net.pl...
    [...]
    No, to zacytuj i i odpowiedz na pytanie:
    Co ma wspólnego treść tej definicji z tematem wątku?

    --
    Momus

  • 43. Data: 2006-04-14 08:38:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e1nk69$2efg$1@news.mm.pl Momus <fjk1@póćżtš.wp.pł>
    pisze:

    > No, to zacytuj i i odpowiedz na pytanie:
    > Co ma wspólnego treść tej definicji z tematem wątku?
    O proszę, żądania rosną, najpierw tylko zacytuj, a teraz zacytuj i jeszcze
    odpowiedz na pytanie. ;)))
    Nic z tego, kolego. Ustawa jest powszechnie dostępna więc łatwo ją sobie
    znajdziesz i przeczytasz. Wówczas odpowiedź na swoje pytanie będziesz miał
    jak na talerzu.
    A jakbyś nie skojarzył, to malutki hint: raport GIODO z roku..., a
    przeszukaj je sobie, to pouczające.

    Jotte

  • 44. Data: 2006-04-14 10:21:17
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Konzii napisał(a):

    > Przytakiwala ze dobrze, z reszta nie miala innego wyjscia, jesli byly poprawne
    > potem zadala jeszcze 2-3 pytania nie odpowiedzialem i wstawila pale.

    Wiesz, wszystko zależy od kalibru pytań. Ilość tutaj ma niewielkie
    znaczenie. Np. jeżeli te na które odpowiedziałeś dobrze to było imie,
    nazwisko, numer w dzienniku :) .....

    Na studiach na egzaminie, olałem uczenie się z jednego wykładu, uznając
    że statystycznie umiem 95% przedmiotu, to zdam.

    Była też powszechnie znana zasada, że są trzy pytania. Nie odpowiesz na
    pierwsze - 2, nie odpowiesz na drugie - 3, nie odpowiesz na trzecie - 4,
    odpowiesz na wszystkie - 5.

    Odpowiedziałem na dwa pytania, ciesząc się że mam już 4 w kieszeni, na
    trzecie nie odpowiedziałem (to właśnie ten jeden wykład). Dostałem 2 :).
    Wykładowca mnie przeprosił że musiał złamać zasadę której jest wierny od
    kilkunastu lat, ale niestety za taką odpowiedź nie może mi wystawić
    pozytywnego stopnia.

    Potem się zapoznałem z tym wykładem, i biorąc pod uwagę co ja na to
    odpowiedziałem, musiałem przyznać mu rację :)

    p. m.