  • 1. Data: 2006-04-13 06:26:39
    Temat: Meldunek a mieszkanie własnościowe
    Od: " Tw53" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam.

    Czy ktoś może mi pomóc i odpowiedzieć na takie pytanie: jestem właścicielem
    mieszkania (mieszkanie spółdzielcze własnościowe), ale chcę się przeprowadzić
    do innego miasta i tam zameldować na pobyt stały. Nie chcę starego mieszkania
    sprzedawać, ale w związku z tym co napisałem powyżej muszę się z niego
    wymeldować. Czy w przyszłości nie będę miał problemów aby z powrotem się w nim
    zameldować? I drugie pytanie- czy spółdzielnia ma obowiązek wszystkie
    informacje dotyczące mieszkania (podwyżki czynszu itd)wysyłać na adres który
    poda właściciel np. w innym mieście?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2006-04-13 06:30:40
    Temat: Re: Meldunek a mieszkanie własnościowe
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    " Tw53" <t...@N...gazeta.pl> naskrobał/a w

> [...]
    > co napisałem powyżej muszę się z niego wymeldować. Czy w przyszłości
    > nie będę miał problemów aby z powrotem się w nim zameldować?

    Zameldowanie, to tylko informacja dla urzędu gdzie mieszkasz.

  • 3. Data: 2006-04-13 07:29:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tw53 wrote:
> [...]
    > wymeldować. Czy w przyszłości nie będę miał problemów aby z powrotem się w nim
    Nie.

    I drugie pytanie- czy spółdzielnia ma obowiązek wszystkie
    > informacje dotyczące mieszkania (podwyżki czynszu itd)wysyłać na adres który
    > poda właściciel np. w innym mieście?

    Teoria mówi, że tak. Z praktyką już gorzej,

  • 4. Data: 2006-04-14 06:50:56
    Od: " Tw53" <t...@g...pl>

    Dziękuję za odpowiedź