  • 1. Data: 2006-04-13 06:21:32
    Temat: obowiązki?
    Od: "Miłosz" <b...@w...pl>

    Witam. Nie wiem czy temat postu jest odpowiedni. Jest sobie trener
    wioślarstwa. Jest taka sytuacja (zdarzenie jest prawdziwe, stało się to w
    środe 12.04): jest trening. Na wode schodzi kilka łodzi. W tym dwójka
    dziewczyna na jednej. Trener zniknął gdzieś z inną łodzią. Pech chciał że ta
    dwójka przewróciła się. Nikomu nic się nie stało ale było bardzo groźnie.
    Kilka lat temu utopiła się dziewczyna, kiedy jej łódź się przewróciła.
    Powracając to aktualnych zdarzeń, w pobliżu nie było nikogo, trenera, innych
    trenujących, po prostu pusto. Jedna dziewczyna prawie się utopiła, gdyż
    złapał ją skurcz. Niewiele brakowało. I teraz nasuwa sie pytanie: czy ze
    strony trenera było to zaniedbanie obowiązku i pozostawienie osób
    trenujących bez opieki oraz narażenie na utrate zdrowia lub życia? Dodam
    jeszcze że kiedy przypłynął trener to bardziej martwił się o sprzęt a nie
    dziewczyny. Kazał im jeszcze biec 2 km do klubu.

    --
    Miłosz

  • 2. Data: 2006-04-13 14:09:00
    Temat: Re: obowiązki?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Miłosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Kazał im jeszcze biec 2 km do klubu.

    A zgodnie z prawem unijnym powinny biec za karę conajmniej 4 km. Niedojdy
    jedne;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2006-04-13 16:09:33
    Od: "Miłosz" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Miłosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A zgodnie z prawem unijnym powinny biec za karę conajmniej 4 km. Niedojdy
    > jedne;))

    Nie o to akurat pytałem.
    "I teraz nasuwa sie pytanie: czy ze
    strony trenera było to zaniedbanie obowiązku i pozostawienie osób
    trenujących bez opieki oraz narażenie na utrate zdrowia lub życia?"
    Wydaje mi się że osoby trenujące nie powinny pozostawać bez opieki. Tym
    bardziej że są niepełnoletnie.

    --
    Miłosz