    From: Rozpalacz <u...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ochlapany kałużą przez samochód :-(
    Date: Mon, 28 Jun 2004 20:58:29 +0200

    Hej.
    Mam pytanko: Czy będąc ochlapany (prawie cały mokry) przez samochód jadący
    z nadmierną predkością przez miasto moge domagac sie od kierowcy chociazby
    zapłaty za proszek do prania. Czy jeżeli zawiadomie o tym fakcie policję,
    czy bedzie ona musiała podjąć jakis kroki by mi pomóc (jesli nie wiem czyj
    to samochód)?
    Od razu mówie ze nie miałem ze sobą aparatu fotograficznego by zrobic
    zdjecie, zapamietałem jedynie numery rejestracyjne.