  • 11. Data: 2007-09-03 08:23:15
    Temat: Re: Obowiązek koszenia trawy na własnej działce.
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Bartulus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fbgf4c$p6q$1@news.onet.pl...
    > kilka takich znalazlem :)
    > tez sie zdziwilem...
    > B.

    Podaj linka

  • 12. Data: 2007-09-03 08:30:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    chiroproktolog pisze:
    > Jak to co? Kosząc trawę możesz kosić żmije :)

    I co z tego ? Zawsze moze powiedzec, ze go zmija chciala dziabnac.
    Wyzsza koniecznosc jak sie patrzy :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2007-09-03 08:33:28
    Od: "Bartulus" <s...@o...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bartulus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Podaj linka

    Linka nie mogę za bardzo bo to nie z www, ale mogę przytoczyć. np:
    ---
    UCHWAŁA Nr XXIII/220/2005
    Rady Miejskiej w Sośniocowicach
    z dnia 22 marca 2005 r.w sprawie: miejscowego planu zagospodarowania
    przestrzennego miasta i gminy Sośnicowice dla terenu zurbanizowanego w
    sołectwie Trachy
    (Katowice, dnia 4 maja 2005 r.):
    § 9. Wyznacza się tereny szczególnej ochrony walorów przyrodniczych
    oznaczone na rysunku planu symbolem ZPE, ZL, dla których ustala się
    przeznaczenie podstawowe: tereny zieleni i wód
    (...)
    ) Na terenach nakazuje się:
    d) uporządkowanie i pielęgnację istniejącej roślinności (konieczne wycinki
    sanitarne drzew i krzewów), koszenie traw.
    ---
    Chociaz w tym przypadku dot. terenu nie pod zabudowe.
    Uchwała Nr XXXIII/213/2001
    Rady Miejskiej w Leśnicy
    z dnia 10 września 2001 r.
    w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
    sołectwa Raszowa w gminie Leśnica. *
    (Opole, dnia 12 listopada 2001 r.)
    § 8. Zasady zabudowy i zagospodarowania terenów zabudowy mieszkaniowej i
    mieszkaniowo - usługowej.
    Ustalenia dla terenów mieszkaniowo-usługowych zawarte w § 8 ust. 1 i 2
    należy traktować łącznie.
    (...)
    2. Zapisy szczegółowe dla poszczególnych terenów oznaczonych symbolami:
    (...)
    j) 1.UI:
    3) zasady zabudowy i zagospodarowania terenów:
    (...)
    utrzymywać porządek i czystość / koszenie trawy , usuwanie siana i liści
    itp. / ,
    ---

    Tego jest duzo wiecej, dla konkretnych dzialek/ obszarow
    pozdrawiam
    B.

  • 14. Data: 2007-09-03 08:36:56
    Od: "Bartulus" <s...@o...pl>

    > I co z tego ? Zawsze moze powiedzec, ze go zmija chciala dziabnac. Wyzsza
    > koniecznosc jak sie patrzy :)

    przekrocznie granic obrony moze nawet bo zmija chciala tylko ukasic a on ja
    kosiarka?? ;-)

    (dla tych bez poczucia humoru - tak wiem, zmija nie mogla byc sprawca
    zamachu)
    pozdrawiam
    B.

  • 15. Data: 2007-09-03 08:43:47
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Mithos wrote:

    > I co z tego ? Zawsze moze powiedzec, ze go zmija chciala dziabnac.
    > Wyzsza koniecznosc jak sie patrzy :)

    Widzę, że lubisz kosić trawę ... No to do dzieła :)

  • 16. Data: 2007-09-03 08:47:31
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    TO ja bym taką ustawe o planie zaskarżył ;)
    Nie moga mi nakzać planem kosić trawy (robić cokolwiek) co nie jest zgodnie
    z ustawami. A w tych nie ma słowa o koszeniu trawy

  • 17. Data: 2007-09-03 09:37:24
    Od: MMK <i...@k...pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Robert Jaroszuk" <z...@i...no.spam.please.pl> napisał w
    > wiadomości news:fbgce0$at$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > a co ma piernik do wiatraka?

    A bo ja wiem ? :)
    Że lęgną się w wysokiej trawie ?
    Ale tak jak ktoś pisał - są pod ochroną więc raczej byłby przepis co by nie
    kosić ;)

    --
    http://www.kupujemy.pl/

  • 18. Data: 2007-09-03 09:40:58
    Od: MMK <i...@k...pl>

    Bartulus wrote:
    > Użytkownik "MMK" <i...@k...pl> napisał w wiadomości

    > to moze jakis akt prawa miejscowego? gdzie znajduje sie dzialka?

    Na stoku góry Żar, podobno gmina Czernichów.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Gmina_Czernichów_(powia
    t_żywiecki)
    Jak można najsprawniej sprawdzić owe prawo miejscowe ?

    Jeszcze raz wielkie dzięki za odpowiedzi :)
    --
    http://www.kupujemy.pl/

  • 19. Data: 2007-09-03 10:15:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Że lęgną się w wysokiej trawie ?

    no patrz, a we wszystkich miastach na publicznych trawnikach odpowiednie
    sluzby kosza trawe :) biedne te zmije, nie moga sie tam legnac :)

  • 20. Data: 2007-09-12 18:09:51
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Bartulus" <s...@o...pl> writes:

    [...]

    > Tego jest duzo wiecej, dla konkretnych dzialek/ obszarow pozdrawiam

    Na podobnej zasadzie w wielu miejscach nie możesz sobie wybrać
    kolor dachówki jedynie spośród kolorów przewidzianych w planie
    urbanistycznym danego osiedla :)