  • 171. Data: 2020-04-06 19:28:03
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5e8b5a60$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2020-04-06 o 17:06, J.F. pisze:

    >Jakiś problem ze sprawdzeniem osobiście?

    A jak proponujesz ?

    J.

  • 172. Data: 2020-04-06 19:38:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2020 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ja to sie dziwie jaka on przeszedł sciezke skojarzeniowa ze od słów kurwa
    > i konstytucja wyszedł do matki...

    Wszystkie trzy kończą się na "a"? Pewnie podobną do tego co doszedł do
    wniosku, że słowo konstytucja jest obraźliwe i znieważa pamięć
    parzystego brata.

    --
    Shrek

  • 173. Data: 2020-04-06 19:50:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.04.2020 o 18:33, RadoslawF pisze:

    > To kiedy wyciągniesz, zwłaszcza że pisząc "równie często"
    > przyznałeś mi rację w temacie znikania obu?

    To, jak to zadziała zależy od przyczyn zaniku sygnału. Jeśli to będzie
    tłumienie sygnału na skutek jakiejś przesłony (klatka Farada'a), to
    wycięcie nastąpi w pełnym spektrum. Ale jeśli to będą zakłócenia, to już
    mogą one dotyczyć określonych częstotliwości.

    Internet do telefonu komórkowego może być "dostarczany" kilkoma
    częstotliwościami. Różnie ludzie miewają też umowy zawierane i czasem po
    wyczerpaniu limitu niektóre z częstotliwości nie działają, albo w ogóle
    ktoś nie ma Internetu. A ludzie siedząc w domach, to i filmy oglądają,
    więc te limity spokojnie mogą się wyczerpywać.

    Tak, czy siak, o ile taka aplikacja może być pomocnicza, to robienie z
    niej mechanizmu obowiązkowego prowokuje ludzi nudzących się do
    kombinowania. Kombinowania, bo sądzę, że większość marudzących o
    bezpieczeństwie na co dzień nie zwraca na to zagrożenie uwagi i ma różne
    dziwne aplikacje.

    --
    Robert Tomasik

  • 174. Data: 2020-04-06 19:57:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Bo nawigacje przeważnie wykorzystują, GM jest programem mającym
    > spełniać rolę nawigacji. A to nie jest dokładnie to samo.

    A widzisz, tego nei wiedziałem.
    Dzieki.

    > To kiedy wyciągniesz, zwłaszcza że pisząc "równie często"
    > przyznałeś mi rację w temacie znikania obu?

    Masz racje, zle to ujałem. Pojedyncza usługa znika zdecydowanie czesciej
    niz obie na raz. Dzieki za zwrocenie uwagi ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 175. Data: 2020-04-06 22:54:06
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Jakiej gry?

    pokemon go

    gracze non stop oszukują
    skutecznie

  • 176. Data: 2020-04-07 09:23:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2020 o 22:54, n...@o...pl pisze:

    > pokemon go
    >
    > gracze non stop oszukują
    > skutecznie

    Zapewne się da. Nie piszę, że banał, ale to nie jest dla większości
    wcale proste. Jak masz kwarantannę, to raczej nie pójdziesz na bazar,
    żeby ci ktoś shakował. To już prościej olać smsa i wrócić w tym czasie
    do domu. Zanim dojadą to dawno będziesz na miejscu.

    --
    Shrek

  • 177. Data: 2020-04-07 11:14:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 06 Apr 2020 15:59:39 GMT, Budzik napisał(a):

    > Kumpel wysyła zdjecia ze pływa obecnie na karaibach. Troche mu
    > zazdroszcze...

    Ciekawe, czy na Karaibach poradzą sobie z wirusem równie wspaniale jak u
    nas.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 178. Data: 2020-04-07 12:19:09
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-06 o 19:15, Shrek pisze:

    > Udowodniłeś że rok temu istniał artykuł, którego autor jako wadę systemu
    > AGPS w smartfonach wymieniał konieczność posiadania karty sim i pakietu
    > danych. Jest to tak oderwane od rzeczywistości że szkoda komentować.

    Nie tylko to udowodniłem.

    > Dobra - kończę. Tak na 100% powszechnie ludzie kupiją smartfony z
    > wykopalisk i wkładają do nich karty sim bez pakietu danych. Tak właśnie
    > jest.

    Nie jest.
    Znowu kłamiesz.

    Pozdrawiam

  • 179. Data: 2020-04-07 12:20:19
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-06 o 19:28, J.F. pisze:

    > A jak proponujesz ?

    Tak jak sam napisałeś wyżej?

    Pozdrawiam

  • 180. Data: 2020-04-12 14:59:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Tak sądzę. Na gogle maps, ale też innej apce (nie nawi, ale
    > korzystającej z lokalizacji i map - niekoniecznie ale również
    > googlowych). Przeskakuje po prostu co jakiś czas - sądzę że właśnie
    > po BTSach. Jak zacznę z powrotem metrem jeżdzić to mogę rzucić okiem
    > czy przypadkiem nie ma też dostępnych WIFI po których sidach mógłby
    > się łapać.

    Sprawdziłem przed chwila - włączyłem navi ustawiajac najbardziej dokładne
    lokalizowanie gps czyli gps wifi gsm i nie przeskakuje.
    Ale przejechałem moze z 5km w jedna strone.
    Sprobuje we wtorek, przejezdzajac pol miasta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z