  • 1. Data: 2004-04-23 10:25:59
    Temat: Nie rozliczony PIT 11 !!!
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>

    Jakie konsekwencje gdy ktos nie rozliczyl sie za PIT 11 z roku 2002 ?

    Pozdr.D.

  • 2. Data: 2004-04-23 12:08:19
    Temat: Re: Nie rozliczony PIT 11 !!!
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    nospam wrote:

    > Jakie konsekwencje gdy ktos nie rozliczyl sie za PIT 11 z roku 2002 ?
    >
    > Pozdr.D.

    A co to jest owo nie rozliczenie SIE za PIT 11 ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-23 14:59:59
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>

    In article <c6b0dk$8fi$2@galaxy.uci.agh.edu.pl>, b...@u...agh.edu.pl
    says...

    > A co to jest owo nie rozliczenie SIE za PIT 11 ?
    >
    > Boguslaw

    Chodzi mi o zeznanie PIT 37 za rok 2002

  • 4. Data: 2004-04-23 16:49:05
    Od: c...@p...onet.pl

    > Chodzi mi o zeznanie PIT 37 za rok 2002

    Najlepiej rozliczyć się jeszcze teraz. US nie karze tych, którzy zauważyli swój
    błąd jeszcze zanim dopatrzył się tego Urząd. Do takiego PIT-a należałoby
    załączyć pismo z jakimś sensownym uzasadnieniem i prośbą o przywrócenie terminu
    złożenia zeznania, zapłacić podatek wraz z odsetkami (naliczą ci w kasie lub
    księgowości urzędu) i ... czekać.Powinno się udać bez konsekwencji. Spotkałam
    się już z takim przypadkiem i US bez problemu spóźnionego PIT-a przyjął.

  • 5. Data: 2004-04-24 06:15:02
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    23 Apr 2004 18:49:05 +0200, na pl.soc.prawo, c...@p...onet.pl
    napisał(a):

> [...]
    > się już z takim przypadkiem i US bez problemu spóźnionego PIT-a przyjął.

    I na wszelki wypadek złożyć czynny żal.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 6. Data: 2004-04-26 11:27:19
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    nospam wrote:

    > In article <c6b0dk$8fi$2@galaxy.uci.agh.edu.pl>, b...@u...agh.edu.pl
    > says...

    > Chodzi mi o zeznanie PIT 37 za rok 2002

    jesli pracodwaca nie rozliczyl i jesli w wyinku rozliczeina nie ma dolpaty,
    to nie ma zadnego problemu - ale Pit trzeba zlozyc.
    Jesli trzeba doplacic - trzeba zaplacic wraz z odsetkami ORAZ
    zlozyc pit (jak juz tu pisano)

    Boguslaw