  • Data: 2007-06-22 08:02:19
    Temat: OT - powierzchnia, było: Sklep lekceważy przepisy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Jun 2007, PiotRek wrote:

    > O, tutaj powinno być:
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/stories.php?
    topic=55

    Tak wKwestiiFormalnej, zafascynowało mnie podejście ministra
    do geometrii:
    +++
    § 2.

    Ilekroć w rozporzšdzeniu jest mowa o:
    [...]
    9) towarze o małych gabarytach -należy przez to rozumieć towar, którego
    żadna powierzchnia nie przekracza 10 centymetrów kwadratowych.
    ---

    Zaiste, ścisłość zabójcza.
    Jaka jest powierzchnia kulistej gąbki o średnicy ok. 10 cm
    i czy któraś z powierzchni: około 300 cm^2 lub około 300 m^2
    (nie wiem czy nie zaniżam) wchodzi w rachubę w rozumieniu
    przepisu? ;)
    A wystarczyło dodać coś w stylu "mniej więcej płaska" ;)

    pzdr, Gotfryd