  • Data: 2007-06-22 12:31:51
    Temat: Re: Sklep lekceważy przepisy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f5gar3$1du$1@pippin.nask.net.pl Sebcio
    <s...@n...com> pisze:

    > Tyle że na półkach są karteczki z nazwą towaru, ceną i *kodem EAN towaru*.
    > Ja mam nawyk weryfikacji ostatnich cyfr kodu EAN tego co na półce i tego
    > co na opakowaniu. To dobra metoda na unikanie pomyłek oraz oszustw.
    Ja mam jeszcze gorszą chorobę - wtykam towar pod czytnik i zapamiętuję cenę.
    Obecnie moje schorzenie znajduje się w fazie czasowej remisji, więc nie wiem
    ile razy dałem się oszukać.
    Niekiedy towary są hurtem wrzucone do jakichś tam koszy czy innych
    pojemników, na których etykiet nie uświadczysz.

    --
    Jotte