  • Data: 2008-04-14 20:29:47
    Temat: [OT] Re: Odzyskanie działki
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chris" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b666a1ca-fd39-4a7b-a25d-205202ecc005@k10g2000pr
    m.googlegroups.com...

    > 200 tys nie pieniądze. Chodzi o zasadę - jak udupić cwaniaka
    > wykorzystującego świadomie nieporadnego człowieka. Nagrałem go dziś

    Z zasady to powinniscie sie martwic o wujka a nie o udupienie cwaniakow.

    I nie szalejcie z opieka spoleczna. Bo jak sie w gminie znajdzie ktos z
    jajami to ubezwlasnowolnia wujka (szybciej i skuteczniej niz wy), spienieza
    jego majatek i umieszcza go w dobrym osrodku opieki. A jak sie kapital
    skonczy (bo odsetki nie wystarcza), to pozwa zyjace rodzenstwo o alimenty.

    sz.