eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 ) › [OT]Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
    ier.net.pl!news.glorb.com!news2.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.
    highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!news
    hosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [OT]Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Date: Wed, 03 Feb 2010 15:15:30 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <hkc12v$24s$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hkbu6e$74$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dvz10.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265207200 2204 83.22.59.10 (3 Feb 2010 14:26:40
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 14:26:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:626085
    [ ukryj nagłówki ]

    (03.02.2010 14:55), Zbigniew wrote:
    > No cóż: upewnię się co do tych kwestii u adwokata, do którego jednak się przejdę.
    >
    > W każdym razie - nieco wychodząc poza tematykę niniejszej grupy - pozwolę sobie
    > zauważyć, że ETYKA WYPRZEDZA PRAWO. Jeśli więc rzeczona sprzedająca jest zdania,
    > że ma ona wobec swych klientów "jedynie takie obowiązki, jakie jej narzucają
    > konkretne przepisy" - a i to (w domyśle) tylko te, które grożą sankcją karną -
    > to... to ja wiem, co o takiej osobie sądzić.

    Zasadniczo bym się z tobą zgodził, głównie ze względu na tą przesyłkę
    nierejestrowaną (swoją drogą - skoro nierejestrowana, to jak sie udało
    zareklamować? W PL chyba by się nie dało).

    Pytanie tylko, czy miałeś wybór przesyłka zwykła/polecona, ewentualnie
    czy byleś poinformowany o tym że jest to wysyłane w taki a nie inny
    sposób przed zawarciem transakcji. Bo jeżeli tak - to przypomniałbym że
    sprzedająca ma jedynie takie obowiązki za które klient zapłacił :).

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1