  • 1. Data: 2005-03-07 12:07:50
    Temat: Re: rozwiązanie umowy z Erą bez płacenia kary
    Od: "Daniel Biechoński" <p...@n...pl>

    Umowa zawarta w złej wierze nie jest ważna

  • 2. Data: 2005-03-07 12:34:20
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "Daniel Biechoński" <p...@n...pl> napisał

    > Umowa zawarta w złej wierze nie jest ważna

    A jak to udowodnic?

    Neko

  • 3. Data: 2005-03-07 12:48:24
    Temat: rozwiązanie umowy z Erą bez płacenia kary
    Od: "Atena" <a...@n...slij.spamu.>

    Witam,
    napisałam maila na grupę telefonia gsm, ale poradzono mi, aby napisać na
    tej.
    proszę o rady jak rozwiązać umowę z Erą bez płacenia kary? Chodzi mi o to,
    że umowę przedłużyła moja niepełnosprawna ciotka ( zadzwonił do niej
    konsultant z Ery i naopowiadał różnych bajek, jaką mają dla Niej dobrą
    propozycję. Podpisała aneks do umowy na kolejne 24 m-ce, tzw. "Minuty extra
    z dostawą do klienta".Teraz ma:
    Moja40, rabat 50% na abonament przez cały czas trwania umowy,
    dodatkowe 30 minut,
    ale po wykorzystaniu nadal ma minutę za 1,61 ( dla mnie szok).
    Nie zaproponowali żadnego telefonu( a jest abonentem 6 lat),nie włączyli Jej
    nawet sekundowego naliczania, ani promocyjnego nr.
    Aneks podpisała w styczniu, nawet nie czytając go( ma słaby wzrok, jest
    inwalidką I grupy), jest łatwowierna i dała się namówić na podpisanie
    bezsensownej umowy. A telefon ma w rozsypce Alkatel Ot Club( zreszta,
    kobieta nie ma szczęścia, jak kończyły Jej sie 2 poprzednie umowy to,to jej
    bratanek podpisywał za Nią umowę( a telefony chyba sprzedał bez Jej wiedzy),
    w każdym razie jak można rozwiązać ten beznadziejny aneks, bez ponoszenia
    żadnych kar?
    Pomijam handlowca, który zachował się jak komornik i miał sumienie namówić
    Ją do podpisania takiej umowy.
    pozdrawiam
    Atena

  • 4. Data: 2005-03-07 13:06:21
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Atena wrote:

> [...]
    > Aneks podpisała w styczniu, nawet nie czytając go( ma słaby wzrok, jest
    > inwalidką I grupy), jest łatwowierna i dała się namówić na podpisanie

    To nie zwalnia jej z odpowiedzialności za podpisanie umowy.

> [...]
    > bratanek podpisywał za Nią umowę( a telefony chyba sprzedał bez Jej wiedzy),

    Jak bratanek mógł podpisać umowę!? Jeśli umowa została podpisana przez
    osobę do tego nieuprawnioną to powinna być nieważna.

    > w każdym razie jak można rozwiązać ten beznadziejny aneks, bez ponoszenia
    > żadnych kar?

    Chyba się nie da.

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 5. Data: 2005-03-07 13:39:41
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Przejdz się do Federacji Konsumenta. Jeśli się da, to ci powiedzą jak. Jeśli
    Ci powiedzą ze nie ma możliwości no to sprawa zamknięta.

  • 6. Data: 2005-03-07 14:27:11
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Daniel Biechoński napisał(a):
    > Umowa zawarta w złej wierze nie jest ważna

    ?

    KG

  • 7. Data: 2005-03-07 14:51:42
    Temat: [OT] Atena