  • 1. Data: 2005-03-07 00:28:07
    Temat: Zakup na aukcji internetowej a dowód zakupu...
    Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl>

    Witam, mam następujące pytanie. Jeżeli zakupię na aukcji
    internetowej np aparat fotograficzny. Powiedzmy, że osoba sprzedająca nie
    daje dowodu zakupu, przedmiot jest używany i po okresie gwarancji.
    Następnie przedmiot który zakupiłem zostaje mi skradziony, sprawa zostaje
    zgłoszona na policji... Po jakimś czasie przedmiot się znajduje, ale muszę
    udowodnić, że jest moją własnością... Czy w takim przypadku wystarczy
    przebieg licytacji, oraz jej wynik, dane sprzedającego i mnie jako
    wygrywającego??? Chodzi mi o to, czy w takim przypadku mogę odzyskać
    sprzęt bez problemu?

    Maciek C

  • 2. Data: 2005-03-07 00:47:02
    Temat: Re: Zakup na aukcji internetowej a dowód zakupu...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek C" <m...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    Dowodem własności może być nie tylko dowód nabycia. Jeśli podasz w
    zawiadomieniu numer fabryczny utraconej rzeczy i dodatkowo jakieś tam
    charakterystyczne rzeczy, typu rysy, uszkodzenia, to i bez dowodu nabycia
    przedmiot odzyskasz.