  • Data: 2005-08-13 19:15:07
    Temat: ODMOWA WYDANIA REFERENCJI
    Od: Efcia<e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem z moim pracodawcą. Pracuję na umowę o dzieło od blisko roku.
    Wykonuje zawod konsultanta telefonicznego, ale tez i obróbki baz danych itp.
    teraz zamierzam wyjechac za granice. poprosilam w kadrach o referencje no i
    zaczely sie schody. Powiedziano mi ze jako ze w umowie nie ma zawartego
    konkretnego zawodu konsultanta (99% własnie to robi) to jesli oni mi napisza
    opinie o bazach danych (wiekszosc ma wspolnego tylko tyle z tym ze widza do
    kogo dzwonią) to nie bedzie to prawdą. A ja jako team leader własnie obróbka baz
    sie zajmuje a nie telefonowaniem. Uh rozpisałam sie ale mam pytanie. Czy oni maja
    do tego prawo?

    -> http://usenet.pomocprawna.info