  • 1. Data: 2005-10-02 16:27:03
    Temat: OC-jak dlugo po odszkodowanie?
    Od: "Aga" <a...@n...pl>

    Witam!
    Co w takiej sytuacji: Jakis rok temu ma miejsce kolizja, poszkodowany
    otrzymuje odszkodowanie za straty ale bez odszkodowania za uszczerbek na
    zdrowiu, nie doszlo do dokladniejszych badan, bo bylo to tylko potluczenie,
    o czym w notatce byla mowa. Jednak po tym czasie lekkie dolegliwosci caly
    czas sie utrzymuja, wiec pewnie nie bylo to takie lekkie stluczenie. Czy
    mozliwe jest zatem otrzymanie jakiegos dodatkowego odszkodowania z tego
    powodu (tamtej kolizji), gdyby teraz bylo dokonane badanie i cos by
    wykazalo?

    Dzieki - Aga

  • 2. Data: 2005-10-02 18:33:19
    Temat: Re: OC-jak dlugo po odszkodowanie?
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Witaj

    A została zgłoszona wogóle szkoda osobowa ? Jak rozumiem poszkodowany coś
    otrzymał i za pewne tyczyło się to pojazdu. Szkoda osobowa musi zostać
    zgłoszona aby móc skierować poszkodwanego lub poszkodowaną na komisję
    lekarską (po zakończeniu leczenia).

    Pozdrawiam Sławek

  • 3. Data: 2005-10-02 19:19:06
    Od: "Aga" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymał i za pewne tyczyło się to pojazdu. Szkoda osobowa musi zostać
    > zgłoszona aby móc skierować poszkodwanego lub poszkodowaną na komisję
    Odszkodowanie dotyczylo tylko pojazdu i dodatkowych rzeczy - telefonu,
    ubrania oraz obrazen pasazera. Poniewaz obrazenia poszkodowanego kierowcy
    nie wydawaly sie jemu powazniejsze, to nie bylo zadnej komisji. Ale co,
    jesli po takim czasie okazuje sie, ze obrazenia jednak cos tam spowodowaly,
    nic juz sie nie da zrobic? Nie mozna pozniej zglosic?

    Aga

  • 4. Data: 2005-10-02 20:35:01
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Aga" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    >Nie mozna pozniej zglosic?

    Tylko jak udowodnić po roku związek wypadku z dolegliwościami?

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-10-02 21:48:12
    Od: "Aga" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości
    > Tylko jak udowodnić po roku związek wypadku z dolegliwościami?
    No nie wiem, wzmianka jest w dokumentach (notatka policyjna), bo opisywali
    potluczenia. Przeciez telefon tez moznaby wozic rozbity zeby podczepic pod
    jakies odszkodowanie :-) Ale czy w ogole jest sens sie tym zajmowac, bo do
    lekarza i tak trzeba bedzie w koncu pojsc, bo cos za dlugo te dolegliwosci
    trwaja, ale czy robic cos z tym, gdyby lekarz cos stwierdzil. Czy jest jakis
    termin, po ktorym juz nie mozna wnosic o odszkodowanie, albo dodac inny
    rodzaj szkody do wczesniejszej sprawy?

    Aga