  • 1. Data: 2002-09-02 12:31:38
    Temat: OBYWATELSTWO NA SPRZEDAŻ !!!
    Od: Stefan <b...@d...pl>

    Witam grupowiczów !

    Dostałem wczoraj od kolezanki ciekawą i bardzo kontrowersyjną
    propozycje .
    W skrócie powiem, ze chcialaby sprowadzic z Mołdawi swojego brata i
    jego żonę z ktorą on sie rozwiedzie po to żeby ONA mogła wyjść za
    mnie w celu
    uzyskania obywatelstwa polskiego !
    Jak uważacie czy jest to niemoralna propozycja czy warto zarobic pare
    złotych a moze ktos wie ile sie teraz bierze za taka przysługe ????

    pozdRAfiam !

  • 2. Data: 2002-09-02 12:52:06
    Temat: Re: OBYWATELSTWO NA SPRZEDAŻ !!!
    Od: "mosciak" <m...@p...onet.pl>

    niemoralna ... no to zalezy czy to ladna znajoma ;)

    gdzies slyszalam ;) a slyszalem o obywatelki obcego mocarstwa ze kosztowalo
    ja to ponad 5000$ sprawa zdaje sie na ukonczeniu....

    pozdrawiam
    mosciak - GG:3636896

  • 3. Data: 2002-09-02 16:46:43
    Od: "Sadhu" <i...@p...onet.pl>

    Stefan wrote:
> [...]
    > Jak uważacie czy jest to niemoralna propozycja czy warto zarobic pare
    > złotych a moze ktos wie ile sie teraz bierze za taka przysługe ????

    :D

    --
    pozdro,
    Sadhu

  • 4. Data: 2002-09-02 19:05:52
    Od: "Jerzy Radzimowski" <j...@w...pl>

> [...]
    > Jak uważacie czy jest to niemoralna propozycja czy warto zarobic pare
    > złotych a moze ktos wie ile sie teraz bierze za taka przysługe ????

    A propos = mnie to ciekawi... jak przez malzenstwo mozna dostac polskie
    obywatelstwo. Moja zona jest nie polka a urzedasy kaza nam czekac jeszcze
    kilka latek. Czy dlatego ze zona nie zaplacila mi w gotowce ale uczuciu ?
    Moze jesli to by bylo w gotowce to procent dla panstwa ? Jak ten ciemnoskory
    kopacz ?? W urzedzie okreslili doslownie ze zona nie dostanie na razie
    obywatelstwa bo kolor skory nie ten i nogi ma proste. Uwazam ze ladniejsze
    ale to kwestia gustu p.K. Wiec jesli ktos zna sposob na kupienie polskiego
    obywatelstwa, prosze !!
    Jurka

  • 5. Data: 2002-09-02 22:05:53
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

    cena zalezy od wojewodztwa
    od 2000$ w gore

    A o obywatelstwie nie decyduje urzedas tylko Prezydent
    sklada sie u starosty,ten daje opinie i przesyla do wojewody
    wojewoda przesyla kwasnieskiemu z opinia.