    From: "Jerzy Radzimowski" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OBYWATELSTWO NA SPRZEDAŻ !!!
    Date: Mon, 2 Sep 2002 21:05:52 +0200

    Użytkownik "Stefan" <b...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:akvllu$b0s$1@news2.tpi.pl...
    > Witam grupowiczów !
    >
    > Dostałem wczoraj od kolezanki ciekawą i bardzo kontrowersyjną
    > propozycje .
    > W skrócie powiem, ze chcialaby sprowadzic z Mołdawi swojego brata i
    > jego żonę z ktorą on sie rozwiedzie po to żeby ONA mogła wyjść za
    > mnie w celu
    > uzyskania obywatelstwa polskiego !
    > Jak uważacie czy jest to niemoralna propozycja czy warto zarobic pare
    > złotych a moze ktos wie ile sie teraz bierze za taka przysługe ????

    A propos = mnie to ciekawi... jak przez malzenstwo mozna dostac polskie
    obywatelstwo. Moja zona jest nie polka a urzedasy kaza nam czekac jeszcze
    kilka latek. Czy dlatego ze zona nie zaplacila mi w gotowce ale uczuciu ?
    Moze jesli to by bylo w gotowce to procent dla panstwa ? Jak ten ciemnoskory
    kopacz ?? W urzedzie okreslili doslownie ze zona nie dostanie na razie
    obywatelstwa bo kolor skory nie ten i nogi ma proste. Uwazam ze ladniejsze
    ale to kwestia gustu p.K. Wiec jesli ktos zna sposob na kupienie polskiego
    obywatelstwa, prosze !!
    Jurka