  • 41. Data: 2020-02-11 10:46:28
    Temat: Re: O jedną mamę za dużo do PESELa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie wydaje mi się, aby wyjątki były w dłuższej perspektywie w trendzie
    > wzrostowym. Mało co w biologii jest bardziej konserwatywne, niż sposób
    > rozmnażania się. A skoro tak jest, to znaczy, że bardzo rzadko kiedy
    > kombinowanie przy rozmnażaniu przynosi ewolucyjne korzyści.

    Będzie taniej, prościej, bezpiecznej i bardziej uregulowanie
    (w niektórych krajach) to będzie wzrost. Najwyżej można dyskutować na
    jakim poziomie będzie bariera wzrostu używania ("za naszego życia").

    --
    A. Filip

  • 42. Data: 2020-02-11 17:19:40
    Od: Kviat

    W dniu 11.02.2020 o 10:40, Liwiusz pisze:

    > Nie wydaje mi się, aby wyjątki były w dłuższej perspektywie w trendzie
    > wzrostowym. Mało co w biologii jest bardziej konserwatywne, niż sposób
    > rozmnażania się.

    Konserwatywny sposób rozmnażania, to na pewno jest u kreacjonistów.
    I w głowach tzw. "patriotów" kryptogejów, którzy nie mogąc pogodzić się
    z własną seksualnością ukrywają ją pod płaszczykiem agresji wobec innych
    i przebierają się w odzież "patriotyczną" (że niby tacy męscy są), albo
    w czarne sukienki (że niby religia im nie pozwala).
    Co znamienne, tego typu ludzie najczęściej szukają (i to praktykują)
    towarzystwa swojej własnej płci. Zamykają się z nimi w klasztorach, albo
    urządzają imprezy polegające na wspólnym ocieraniu się pod sceną z
    "patriotyczną" muzyką i zderzaniem na gołe klaty...

    A w biologii jest wręcz przeciwnie.

    > A skoro tak jest,

    Tyle, że tak nie jest.

    > to znaczy, że bardzo rzadko kiedy
    > kombinowanie przy rozmnażaniu przynosi ewolucyjne korzyści.

    Błędne założenie, to i wnioski błędne.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rozmna%C5%BCanie

    http://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news%2C27264%
    2Cokolo-450-gatunkow-ryb-moze-zmieniac-swoja-plec.ht
    ml

    https://www.national-geographic.pl/przyroda/ryby-her
    mafrodyty

    "Chodzi o to by upewnić się o wzajemności procesu prokreacji. Dzięki
    temu, żadna z rybek nie pozostanie bez możliwości przedłużenia swojej
    linii genetycznej. To sposób na uniknięcie oszustwa, w wyniku którego
    jedna z rybek zostałaby bez możliwości przekazania swoich jajeczek."

    Inne przykłady różnorodności rozmnażania się w biologii, oraz korzyści z
    nich wynikające, znajdziesz samodzielnie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 43. Data: 2020-02-11 19:20:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-11 o 17:19, Kviat pisze:

> [...]
    > z własną seksualnością ukrywają ją pod płaszczykiem agresji wobec innych
    > i przebierają się w odzież "patriotyczną" (że niby tacy męscy są),

    Skąd to wiesz?
    Był taki tancerz nad tancerzami w balecie (nigdy wcześniej ani później
    nie było i nie ma takiego tancerza)-Stanisław Szymański, tańczył główne
    role. Po ul. Marszałkowskiej zasuwał umalowany, w sukince, bucikach na
    obcasie, cienkich pończoszkach i z torebeczką. Miał gdzieś co ludzie
    sobie pomyślą i w ogóle nie zwracał na to uwagi.
    Gdy nastała demokracja konkurencja w tym Teatrze Wielkim zaczęła do
    zaszczuwać.
    albo
    > w czarne sukienki (że niby religia im nie pozwala).

    Po pracy (bo oni kapłaństwo nazywają teraz pracą) skóra, komóra limuzyna
    i fruuu w miasto.

> [...]
    > urządzają imprezy polegające na wspólnym ocieraniu się pod sceną z
    > "patriotyczną" muzyką i zderzaniem na gołe klaty...

    Byłeś na takiej imprezie?

    A co powiesz o M.Szpaku? Facet, kobieta czy obojniak?

    --
    animka

  • 44. Data: 2020-02-11 20:47:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jak była po przeszczepie (czegoś)?

    -----

  • 45. Data: 2020-02-11 22:33:08
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-10 o 23:15, Animka pisze:

    > Ojciec i matka dziecka są wpisani w metryce, a PESEL to indywidualny
    > identyfikator człowieka.

    I obecnie dużo ważniejszy od nazwiska i imienia.
    Dowodzi tego wielkość liter w dowodzie osobistym.

  • 46. Data: 2020-02-11 23:01:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-11 o 22:33, t-1 pisze:

    > I obecnie dużo ważniejszy od nazwiska i imienia.
    > Dowodzi tego wielkość liter w dowodzie osobistym.

    Jakoś nigdy nie zwracałam uwagi i nie zastanawiałam się nad wielkością
    liter.

    --
    animka

  • 47. Data: 2020-02-12 12:33:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Tyle, że tak nie jest.

    Ależ jest. To, co najrzadziej, i najtrudniej się zmienia, to właśnie
    sposób rozmnażania, co potem powoduje takie dziwne rzeczy, jak to jakieś
    zwierzę wodne wychodzi na niebezpieczny ląd, aby złożyć jaka, a po
    wykluciu młode wracają do wody, tracąc masowo życie.

    > Inne przykłady różnorodności rozmnażania się w biologii, oraz korzyści z
    > nich wynikające, znajdziesz samodzielnie.

    Znów nie rozumiesz o czym dyskutujesz, bo nie mówimy o tym, że różne
    gatunki się różnie rozmnażają.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2020-02-12 13:47:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A ojciec to pies?

    -----

  • 49. Data: 2020-02-12 13:49:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Żartujesz, prawda?
    Przejdź się na pierwszą lepszą fermę hodowli czegokolwiek.
    I spytaj, co oznacza skrót GMO.

    -----

  • 50. Data: 2020-02-12 13:51:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Twój typowy pedalski pogląd, że wszyscy wokół są pedałami.
    Poczynając od dzieci.

    -----