    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: O jedną mamę za dużo do PESELa
    Date: Tue, 11 Feb 2020 19:20:57 +0100

    W dniu 2020-02-11 o 17:19, Kviat pisze:

    > Konserwatywny sposób rozmnażania, to na pewno jest u kreacjonistów.
    > I w głowach tzw. "patriotów" kryptogejów, którzy nie mogąc pogodzić się
    > z własną seksualnością ukrywają ją pod płaszczykiem agresji wobec innych
    > i przebierają się w odzież "patriotyczną" (że niby tacy męscy są),

    Skąd to wiesz?
    Był taki tancerz nad tancerzami w balecie (nigdy wcześniej ani później
    nie było i nie ma takiego tancerza)-Stanisław Szymański, tańczył główne
    role. Po ul. Marszałkowskiej zasuwał umalowany, w sukince, bucikach na
    obcasie, cienkich pończoszkach i z torebeczką. Miał gdzieś co ludzie
    sobie pomyślą i w ogóle nie zwracał na to uwagi.
    Gdy nastała demokracja konkurencja w tym Teatrze Wielkim zaczęła do
    zaszczuwać.
    albo
    > w czarne sukienki (że niby religia im nie pozwala).

    Po pracy (bo oni kapłaństwo nazywają teraz pracą) skóra, komóra limuzyna
    i fruuu w miasto.

    > Co znamienne, tego typu ludzie najczęściej szukają (i to praktykują)
    > towarzystwa swojej własnej płci. Zamykają się z nimi w klasztorach, albo
    > urządzają imprezy polegające na wspólnym ocieraniu się pod sceną z
    > "patriotyczną" muzyką i zderzaniem na gołe klaty...

    Byłeś na takiej imprezie?

    A co powiesz o M.Szpaku? Facet, kobieta czy obojniak?

    --
    animka