  • 1. Data: 2020-02-04 16:56:29
    Temat: Obywatel poczeka lub nawet lepiej umrze
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W sierpniu wnosiłem pozew, a nie mam jeszcze wyznaczonego terminu pierwszej rozprawy
    ani sąd nawet nie doręczył odpisu pozwu stronie
    pozwanej.
    Dwa razy pisałem do przewodniczącego wydziału i jeden ch... .
    (kwota kilkucyfrowa piechotą nie chodzi)
    Ale samouwielbienie kasta ma.
    Jestem za opcją zerową: wypie.....ć wszystkich i budować od początku.
    Tak trzeba było w 1989 zrobić.

  • 2. Data: 2020-02-04 17:22:24
    Temat: Re: Obywatel poczeka lub nawet lepiej umrze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >W sierpniu wnosiłem pozew, a nie mam jeszcze wyznaczonego terminu
    >pierwszej rozprawy ani sąd nawet nie doręczył odpisu pozwu stronie
    pozwanej.

    A kiedy nastepuje slynne losowanie ?

    >Dwa razy pisałem do przewodniczącego wydziału i jeden ch... .
    >(kwota kilkucyfrowa piechotą nie chodzi)
    >Ale samouwielbienie kasta ma.
    >Jestem za opcją zerową: wypie.....ć wszystkich i budować od początku.

    Ale czy ten przewodniczacy nie z nadania Ziobry ?

    >Tak trzeba było w 1989 zrobić.

    Cos w tym jest - ale myslisz, ze byloby lepiej ?

    Poza tym, czy w sadzie nie powinno byc jednak powoli ?

    J.

  • 3. Data: 2020-02-04 17:44:46
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-04 o 16:56, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Ale samouwielbienie kasta ma.
    > Jestem za opcją zerową: wypie.....ć wszystkich i budować od początku.

    Hehehe, większa część sądów rozpoznaje wpływ.... z 2017 r.. Tak wygląda
    "reforma" w wykonaniu postsowieckich ministerialnych jełopów. I nadal
    jest blokowane przez przygłupa Zero ponad 800 etatów sędziowskich.
    Czekają pewnie aż dzieci działaczy studia pokończą.

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2020-02-04 17:49:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Feb 2020 16:56:29 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > Ale samouwielbienie kasta ma.
    > Jestem za opcją zerową: wypie.....ć wszystkich i budować od początku.

    Głosuj na PIS :) Dostaniesz taki wyrok jakiego zechce lokalny bonza
    pisowski. Oczywiście, najpierw się nachodzisz do sądu parę lat.
    Boooże, co za głupcy chodzą po tym świecie...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2020-02-04 17:56:20
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.02.2020 o 17:49, Jcek Maciejew pisze:

> [...]
    > pisowski. Oczywiście, najpierw się nachodzisz do sądu parę lat.
    > Boooże, co za głupcy chodzą po tym świecie...

    jaki jcek mundry:) brak dyscypliny wśród nadzwyczajnej kasty aż nazbyt
    widoczny:)

  • 6. Data: 2020-02-04 18:37:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przewodniczący? A z jakiego przepisu?

    -----

  • 7. Data: 2020-02-04 18:44:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja bym porównał sądy do milicji i policji.
    W policji od 1990 do 2020 jest przepaść, a w sądach nic się nie zmieniło, poza tym że
    kiedyś po akta przychodziłeś do sekretariatu,
    odczekałeś na korytarzu i czytałeś, a teraz musisz do czytelni trzy dni wcześniej
    zamawiać najlepiej osobiście bo w telefonie
    słyszysz "dla polepszenia obsługi petentów kolejkę ograniczono do 20 osób".
    No i jeszcze od kiedy ludzie mają małe dyktafony, to sędziowie mniej drą mordę na
    maluczkich - co się nasłuchałem darcia mordy
    sędziów na moich bliskich i na mnie w latach 90-tych, to moje. Nie zapomnę.

    -----

  • 8. Data: 2020-02-04 22:13:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2020 o 16:56, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Ale samouwielbienie kasta ma.
    > Jestem za opcją zerową: wypie.....ć wszystkich i budować od początku.
    Spoko. Ja prowadzę sprawę o zwolninie na urlopie macierzyńskim, młody do
    przedszkola zaraz idzie. Co do wypirdalania i budowania od początku -
    prezes jest ziobrowy. No ciężko żeby było w takiej sytuacji szybciej, bo
    sądzę się defacto z państwem a jeszcze nie wynaleźli grabi co grabią od
    siebie;)

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2020-02-04 22:15:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2020 o 18:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ja bym porównał sądy do milicji i policji.
    > W policji od 1990 do 2020 jest przepaść,

    Dopóki nie musisz czegoś załatwić. Mam porównanie między sądami i
    policją i nie wiem czy dżuma czy cholera lepsza.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-02-04 22:44:33
    Od: m...@g...com

    jeszcze nie wynaleźli grabi co grabią od siebie;)
    ---
    Wynalezli. Doslownie i w przenosni:
    Doslownie to ja takie pchajace grabie sobie wykoncyPOwalem i sKOnstruowalem
    [zaden problem a faktycznie czasem lepiej grabic pchajac ot jak z odsnierzaniem]
    a w "przenosni" OD siebie grabi...chrzescijanstwo ;P