  • 1. Data: 2003-08-12 10:26:23
    Temat: Numer "IMEI"
    Od: "\"goral\"" <n...@g...pl>

    Co o tym sadzicie ,czy policja ma prawo w czasie kontroli np.drogowej
    sprawdzac w telefonie numer IMEI .Wedlug mnie troche to "przegiecie" ,ale
    pani Rzecznik Prasowy policji w Policach uwaza ze to normalnosc ,kontrola
    numeru IMEI moze nastapic w chwili uzasadnionego podejrzenia ze telefon
    ktory posiadam jest kradziony .Czy kazdy bedzie mi grzebal w telefonie i
    czy
    musze sie na to zgodzic?
    Goral"

  • 2. Data: 2003-08-12 11:23:51
    Temat: Re: Numer "IMEI"
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik ""goral"" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > numeru IMEI moze nastapic w chwili uzasadnionego podejrzenia ze telefon
    > ktory posiadam jest kradziony .Czy kazdy bedzie mi grzebal w telefonie i

    a masz coś na sumieniu, że nie chcesz się zgodzić ?

    sprawdzenie telefonu to nie grzebanie
    wciskasz *#06# i IMEI się wyświetla

    to tak jakby kierowca protestował przeciwko sprawdzeniu numerów seryjnych
    silnika lub nadwozia ...

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-08-12 11:33:11
    Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl>

    > sprawdzenie telefonu to nie grzebanie
    > wciskasz *#06# i IMEI się wyświetla

    hmhm a jak ja sobie dla zabawy zmienilem imei, to co?
    np teraz jest 123456789??

    rg

  • 4. Data: 2003-08-12 13:34:06
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "rafal grynfelder" <r...@f...pl> napisał
    w wiadomości news:bhaj80$2t1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > hmhm a jak ja sobie dla zabawy zmienilem imei, to co?
    > np teraz jest 123456789??

    policja może zapytać skąd masz telefon i czy masz na niego jakieś dokumenty
    ewentualnie jeśli mają taki numerek w bazie kradzionych telefonów to jeśli
    nie masz dokumentów, to mogą twój telefon zatrzymać podejrzewając, że towar
    pochodzi z kradzieży

    po raz kolejny analogia do samochodów

    przecież mogę sobie przebić numery silnika nadwozia na 123456789 i co ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-08-12 14:20:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A numer IMEY da się zmienić?

  • 6. Data: 2003-08-12 14:49:01
    Od: poreba <d...@p...com>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> popełnił 12 sie 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:bhaq90$8ao$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > policja może zapytać skąd masz telefon
    Może, fakt.
    > i czy masz na niego jakieś dokumenty ewentualnie
    Też może, fakt.
    > jeśli mają taki numerek w bazie kradzionych
    > telefonów to jeśli nie masz dokumentów, to mogą twój telefon zatrzymać
    > podejrzewając, że towar pochodzi z kradzieży
    Mogą, ciekawe jak ten kradziny będzie innej marki i inny model ;))

    > po raz kolejny analogia do samochodów
    > przecież mogę sobie przebić numery silnika nadwozia na 123456789 i co
    Po raz kolejny chybiona, obrót samochodami podlega szczególnym obostrzeniom
    (papier!), posiadanie również.
    Póki co, aparaty telefoniczne nie podlegają. A szkoda!

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2003-08-12 18:49:48
    Od: "therion" <t...@w...pl>

    > A numer IMEY da się zmienić?

    Ano da ...

  • 8. Data: 2003-08-12 18:51:42
    Od: "therion" <t...@w...pl>

    > hmhm a jak ja sobie dla zabawy zmienilem imei, to co?
    > np teraz jest 123456789??

    jeśli będzie nr. zarejestrowany jako wcześniej utracony to mu go
    zabiorą i dopiero później będą wyjaśniali, że to inny model ...

  • 9. Data: 2003-08-12 18:53:07
    Od: "therion" <t...@w...pl>

    > hmhm a jak ja sobie dla zabawy zmienilem imei, to co?
    > np teraz jest 123456789??

    Jeśli numer będzie zarejestrowany do utraconego telefonu, to mu go
    zabiorą i dopiero później będzie wyjaśniane, że to inny model telefonu ...

  • 10. Data: 2003-08-12 19:32:08
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Użytkownik "therion" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli numer będzie zarejestrowany do utraconego telefonu, to mu go
    > zabiorą i dopiero później będzie wyjaśniane, że to inny model telefonu ...

    A w ogóle byloby śmiesznie gdyby model był ten sam:-))

    HaNkA