  • 1. Data: 2003-08-12 10:16:45
    Temat: Sprzedają moją własność! Pomocy!
    Od: "RStras" <r...@o...pl>

    Witam. Firma w stanie upadłości granicząca ze mną wystawia na przetarg działkę.
    Problem w tym, że zatrudnili "swojego" geodetę i działka cudownie zwiększyła
    powierzchnię obejmując teraz kawałek mojej działki z kawałkiem mojego budynku.
    Jakoś udało im się przepchnąć "poprawkę" przez księgi wieczyste nie informując
    sąsiadów, czyli m.in. mnie. Ręce opadają! Kochani, poradźcie co zrobić zanim
    nowy właściciel przyjdzie do mnie po czynsz od mojego budynku!

    Robert

    r...@o...pl

  • 2. Data: 2003-08-12 12:30:13
    Temat: Re: Sprzedają moją własność! Pomocy!
    Od: "Walgusek" <w...@p...onet.pl>

    Wydaje mi się że możesz złożyć wniosek w wydziale geodezji urzędu miasta o
    wszczęcie postępowania rozgraniczeniowego . Wtedy granica będzie sporna i
    możesz nie zgodzić się na granicę wskazaną przez geodetę. Dobrze jeśli
    potrafisz wskazać przebieg granicy w terenie (słupki graniczne, miedze) lub
    jeśli masz dokumenty (wyrys z mapy ewidencyjnej z przebiegiem "dobrej
    granicy". Najlepiej zadaj pytanie na pl.sci.geodezja Tam na pewno
    dostaniesz fachową poradę.
    Wałgusek