  • 1. Data: 2006-08-09 22:24:21
    Temat: następny pomysł PiS-u
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Pozostawiam bez komentarza, bo już inni pod artykułem się wypowiedzieli.

    http://wiadomosci.onet.pl/1368462,11,item.html

  • 2. Data: 2006-08-10 00:06:53
    Temat: Re: następny pomysł PiS-u
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):
    > Pozostawiam bez komentarza, bo już inni pod artykułem się wypowiedzieli.
    > http://wiadomosci.onet.pl/1368462,11,item.html

    Myślę, że oponenci niewiele się zastanowili nad tą sprawą. A jest to
    tylko logiczna konsekwencja. Logiczna i korzystna konsekwencja innego
    pomysłu, który to dopiero jest bzdurny - akcyzy.

    Akcyza na wszystkie wyroby spirytusowe prócz aspektów ekonomicznych -
    likwidacja szarej strefy, zrównianie podatkowe podobnych wyrobów - ma
    ważne konsekwencje czysto zdrowotne. Chyba nie chciałbyś kupić na
    imprezę alkoholu nielegalnie wprowadzonego do obrotu a zrobionego ze
    skażonego spirytusu przemysłowego.

    imho trzeba się zastanowić nad samą akcyzą a nie jej zakresem.

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 3. Data: 2006-08-10 02:10:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MiKeyCo wrote:
    \

    > Myślę, że oponenci niewiele się zastanowili nad tą sprawą. A jest to
    > tylko logiczna konsekwencja. Logiczna i korzystna konsekwencja innego
    > pomysłu, który to dopiero jest bzdurny - akcyzy.

    Bzdura dodana do bzdury nie powoduje, że nagle robi się sensownie.

> [...]
    > ważne konsekwencje czysto zdrowotne. Chyba nie chciałbyś kupić na
    > imprezę alkoholu nielegalnie wprowadzonego do obrotu a zrobionego ze

    Brednie. No, chyba że twoi znajomi kupują alkohol byle gdzie (byle więcej).

  • 4. Data: 2006-08-10 08:47:28
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Bzdura dodana do bzdury nie powoduje, że nagle robi się sensownie.

    A weź no że pokaż palcem kto i gdzie tak stwierdził?

    > Brednie. No, chyba że twoi znajomi kupują alkohol byle gdzie (byle więcej).

    Jak rozumiem sklepy objęte pozwoleniami na handel alkoholem i
    handlujące wyrobami wyłącznie z banderolami uważasz za miejsca 'byle
    gdzie'. Cóż, każdy ma prawo do swoich małych dziwactw.

    Jeśli żyjesz w błogiej nieświadomości, to najwięcej podrabianego
    alkoholu sprzedają hurtownicy zwykłym odbiorcom a nie bazarowi handlarze.

    --
    pzdr, MiKeyCo